Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]Bookmarks met forumfilter werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb bij voorkeuren bij "Fora niet te tonen bij Active Topics / RSS / XML" DPC uitgezet, maar bij "Fora te tonen bij myReact (max. 3)" staat deze nog wel gewoon aan.

Wil ik nou van bv dit topic een bookmark maken, dan voegt hij hem gewoon niet toe, of hij laat hem niet zien. Zou toch wel moeten?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Bedoel je een paar fora / forum uit de AT (etc.) gehaald hebt, en diezelfde fora wél worden getoond in je myReact, maar dat als je een topic uit een van die fora wil bookmarken je hem niet te zien krijgt. En heb je dat bij al die topics uit die fora? En bij geen enkel topic uit die andere fora? En heb je bij je voorkeuren "Gebruik forumfilter op de index?" en/of "Lege hoofdgroepen verbergen? *" aanstaan? Maar volgens mij heeft dat verder niet zoveel met elkaar te maken :? .

DM!

• Megamind
Nee ze worden niet getoond in AT zoals het hoort, en van dat bookmarken klopt ja. Maar nu probeerde ik wat andere topics, die voegde hij gewoon toe, en nu voegt hij ook gewoon het WhatPulse topic toe.

Misschien was die even in de war..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

Het forumfilter wordt vziw niet toegepast op bookmarks

Intentionally left blank

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

crisp schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 11:19:
Het forumfilter wordt vziw niet toegepast op bookmarks
klopt, anders zou je die bookmarks ook nooit meer terug zien 8)7

Maar ik snap erg weinig van je vraag, je bedoelt dus dat je een bookmark toevoegde en deze niet in je MyReact verscheen, wel bij je bookmarks, en dat je je afvraagt waarom?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Megamind
chem schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 11:25:
[...]

klopt, anders zou je die bookmarks ook nooit meer terug zien 8)7

Maar ik snap erg weinig van je vraag, je bedoelt dus dat je een bookmark toevoegde en deze niet in je MyReact verscheen, wel bij je bookmarks, en dat je je afvraagt waarom?
Nee hij verscheen niet in myreact en ook niet bij bookmarks. Geen enkele die ik aanklikte, maar het zal wel aan mijn kant liggen want nu werkt het wel goed :?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

ok :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.