Ook IK heb problemen met het installeren van mijn Audigy 2. Normaal na een format werkt het perfect, nu na de laatste format krijg ik hem niet meer normaal geinstalleerd. Als ik nu probeer te installeren via CD, krijg ik de melding dat er geen SoundBlaster Audigy2 hardware is gevonden, en dat de setup beëindigd moet worden. Dit ook met de losse drivers.
Zie sig. voor specs.
Ik kan er wel geluid uit krijgen opzich, door de drivers te installeren zoals ik gelezen had op een forum, maar dat geluid is niet zoals het hoort (kraakt) en krijg niet de apps die ik er normaal wel bij heb, er bij geinstalleerd.
Ik heb sound onboard al uitgeschakeld, al geprobeerd om hem in een andere PCI-Slot te stoppen... Werkt allemaal niet. Kan iemand mij verlossen?!
Baal als een stekker, en wil liever niet een nieuwe geluidskaart kopen...
Zie sig. voor specs.
Ik kan er wel geluid uit krijgen opzich, door de drivers te installeren zoals ik gelezen had op een forum, maar dat geluid is niet zoals het hoort (kraakt) en krijg niet de apps die ik er normaal wel bij heb, er bij geinstalleerd.
Ik heb sound onboard al uitgeschakeld, al geprobeerd om hem in een andere PCI-Slot te stoppen... Werkt allemaal niet. Kan iemand mij verlossen?!