hey,
Ik zit met een nogal vaag probleem. Windows denkt dat het draait op een pc zonder hardware
Sinds kort geeft apparaatbeheer geen enkel apparaat meer weer. Ditzelfde geld voor het onderdeel netwerkverbindingen in configuratiescherm. Er is zeker wel sprake van een netwerk alsmede een gedeelde internetverbinding. Andere pc's in het netwerk lijken hier geen last van te hebben. tot voor kort..
Bij één pc heb ik sinds vandaag alleen nog netwerkverbinding maar geen internet meer.
Ik weet niet 100% zeker of dit met elkaar te maken heeft maar op de pc waar ik geen internet meer heb kan ik geen problemen ontdekken en op mijn pc kan ik nu niets meer aan het netwerk instellen.
En om het nog gekker te maken staat het icoontje van de prullenbak constant op vol terwijl er niets in zit. Als k prullebak leegmaken doe vraagt ie of ik WINDOWS wil verwijderen.
Ik heb geen idee of dit met elkaar te maken heeft maar het is wel ongeveer tegelijk begonnen.
t komt op mij allemaal een beetje geflipt over
Viruscan ed doe ik om de dag, dus ik ga er van uit dat, dat het probleem niet kan zijn.
in de logbestanden van de pc waar ik geen internet meer heb kwam ik deze meldingen nog vlak onder elkaar tegen. Ze zeggen mij alleen niet zo heel veel
Op mijn pc staat Windows XP prof
Op de pc waar ik nu geen internet meer heb staat Windows XP Home
(op een aantal andere pc's kan ik nu dus nog wel internetten zonder problemen)
ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want ik snap er helemaal niets meer van.
BVD!!
Ik zit met een nogal vaag probleem. Windows denkt dat het draait op een pc zonder hardware
Sinds kort geeft apparaatbeheer geen enkel apparaat meer weer. Ditzelfde geld voor het onderdeel netwerkverbindingen in configuratiescherm. Er is zeker wel sprake van een netwerk alsmede een gedeelde internetverbinding. Andere pc's in het netwerk lijken hier geen last van te hebben. tot voor kort..
Bij één pc heb ik sinds vandaag alleen nog netwerkverbinding maar geen internet meer.
Ik weet niet 100% zeker of dit met elkaar te maken heeft maar op de pc waar ik geen internet meer heb kan ik geen problemen ontdekken en op mijn pc kan ik nu niets meer aan het netwerk instellen.
En om het nog gekker te maken staat het icoontje van de prullenbak constant op vol terwijl er niets in zit. Als k prullebak leegmaken doe vraagt ie of ik WINDOWS wil verwijderen.
Ik heb geen idee of dit met elkaar te maken heeft maar het is wel ongeveer tegelijk begonnen.
t komt op mij allemaal een beetje geflipt over
Viruscan ed doe ik om de dag, dus ik ga er van uit dat, dat het probleem niet kan zijn.
in de logbestanden van de pc waar ik geen internet meer heb kwam ik deze meldingen nog vlak onder elkaar tegen. Ze zeggen mij alleen niet zo heel veel
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Deze computer kan niet automatisch de IP-parameters voor de netwerkkaart met netwerkadres 0050FC99041B configureren. De volgende fout is tijdens de configuratie opgetreden: De aangevraagde serviceprovider kan niet worden geladen of geïnitialiseerd. .
Deze computer kan niet automatisch de IP-parameters voor de netwerkkaart met netwerkadres 0050FC99041B configureren. De volgende fout is tijdens de configuratie opgetreden: De aangevraagde serviceprovider kan niet worden geladen of geïnitialiseerd. .
Netwerkadapter \DEVICE\TCPIP_{E00C8CA4-6261-48EC-8A95-2A6A0A68FB37} is niet meer met het netwerk verbonden en de netwerkconfiguratie van de adapter is vrijgegeven. Als de verbinding van de netwerkadapter niet is verbroken, kan dat erop wijzen dat er een fout is opgetreden in de netwerkadapter. Neem contact op met de leverancier voor bijgewerkte stuurprogramma's.
Het systeem heeft ontdekt dat netwerkadapter \DEVICE\TCPIP_{E00C8CA4-6261-48EC-8A95-2A6A0A68FB37} met het netwerk is verbonden. De normale werking van de netwerkadapter is begonnen.
Deze computer kan niet automatisch de IP-parameters voor de netwerkkaart met netwerkadres 0050FC99041B configureren. De volgende fout is tijdens de configuratie opgetreden: De aangevraagde serviceprovider kan niet worden geladen of geïnitialiseerd. . |
Op mijn pc staat Windows XP prof
Op de pc waar ik nu geen internet meer heb staat Windows XP Home
(op een aantal andere pc's kan ik nu dus nog wel internetten zonder problemen)
ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want ik snap er helemaal niets meer van.
BVD!!