wie kent de brandsoftware prassy het schijnt goed te zijn als je het kent of weet waar je het kan downloaden kun je dat dan even vertellen bedankt
Ik heb het gebruikt met een 3610 van Flipse.
Werkte prima. Waar je het kan downloaden weet ik niet. Zat bij oude Ricoh branders.
Blijk het nog te hebben. mail me maar ff. Is 1000 kb groot
Werkte prima. Waar je het kan downloaden weet ik niet. Zat bij oude Ricoh branders.
Blijk het nog te hebben. mail me maar ff. Is 1000 kb groot
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
he heel erg bedankt ik hoorde dat dit een goed programma was om playstation spellen mee te brnaden en hij doet het heel best dankje
Geluk ermee:)
Verwijderd
Hey jongens zou ik deze ook mogen ...ik zou ook graag playstation spelletjes willen branden !!!!!!!!!
Verwijderd
juanphilip, hoeveel SLOTJES wil jij nog verdienen???

Illegale troep en software uitwisselen doe je maar in je eigen tijd, je bent hier niet in je boomhut!
Wees gegroet.
Illegale troep en software uitwisselen doe je maar in je eigen tijd, je bent hier niet in je boomhut!
Wees gegroet.
Slotje !!
Dit is handel in software!
Dit is handel in software!
Haal gvd je neus uit de mod's aars!!
Dat gezeik om slotjes altijd...
D'r staan toch geen illegale links ofzo?
Zielige pubers..
Dat gezeik om slotjes altijd...
D'r staan toch geen illegale links ofzo?
Zielige pubers..
Plankie: is geven ook al handel?
dan had ik nu schatrijk moeten zijn.
Ik had misschien de afhandeling niet hier moeten melden.
dan had ik nu schatrijk moeten zijn.
Ik had misschien de afhandeling niet hier moeten melden.
Verwijderd
Nope, ieder1 moet het voor zich weten wat hij/zij/het doet/wil doen met illegale software, we doen het tenslotte allemaal
maar niet hier. Deze forums zijn bedoeld om medegebruikers te helpen bij diverse (technische) problemen en niet bij het gebrek aan geld of de juiste connecties om aan software te komen.
CA
...
CA
ja sorry deze software had ik zelf nodig maar die spellen dat is niet door mij aangemaakt die topic er is iemand met mijn wachtwoord
en daar word ik een beetje ziek van ik schrok me dood maar ik maak wel een nieuwe aan en sorry ook voor die linkds van spellen want dat zal die andere niet zeggen
Pagina: 1