Wat er ook gebeuren moogh...
Verwijderd
Als het gewoon een lettertype is wat AA aan heeft staan dan zal je computer dit adhv je scherminstellingen doen, je kan dit nl instellen in Windows.
Mocht je zeker willen weten dat de tekst er goed uit ziet, maak er dan een plaatje van, dan weet je 100% zeker dat de tekst niet veranderd.
Dus dit is een mooi andwoord op je vraag: Dat doet je browser niet, maar je OS.
Mocht je zeker willen weten dat de tekst er goed uit ziet, maak er dan een plaatje van, dan weet je 100% zeker dat de tekst niet veranderd.
Dus dit is een mooi andwoord op je vraag: Dat doet je browser niet, maar je OS.
IE anti-aliased tekst voor zover ik weet niet, net zo min als Firefox.
Opera doet dit meen ik wel.
Dat klopt niet.frickY schreef op donderdag 29 december 2005 @ 20:31:
IE anti-aliased tekst voor zover ik weet niet, net zo min als Firefox.
De browser heeft namelijk niets met antialiassen van doen. Dat regelt het besturingssyteem, bijvoorbeeld Windows XP maar ook Linux en MacOSX. Kun je niet met CSS beinvloeden.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Misschien intressant om hierbij te vermelden: als het om veel en/of dynamische tekst gaat, is sIFR misschien een ideeVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 20:30:
Dat het vectoren zijn wil niet persé zeggen dat de output hiervan niet is te beïnvloeden.Mithras86 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:52:
Sowieso zijn letters vectoren tochDan ligt het helemaal aan je OS hoe die er mee omgaat.
🌞🍃
Nee. Het ligt eraan hoe de render engine van de desbetreffende browser ermee omgaat.Mithras86 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:52:
Sowieso zijn letters vectoren tochDan ligt het helemaal aan je OS hoe die er mee omgaat.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Pagina: 1