Toon posts:

HUB doet het niet meer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik zit met een groot probleem: mijn USB-poorten zijn op. Dat probleem had ik een half jaartje geleden ook al, en de oplossing was snel gevonden: een HUB! En dat ding werkte als een tierelier! Na een tijdje deed hij het echter plotseling niet meer, na een maand ofzo. Ik dacht van: dat zal wel een softwarefoutje zijn. Nu heb ik gisteren echter mijn computer geformateerd, en nu heb ik nog eens geprobeerd mijn HUB'je aan te sluiten; maar nee hoor.. hij doet het nog steeds niet!

Dus ik zit hier nu met te weinig USB-poorten omdat mijn HUB het niet doet. Waar kan het aan liggen?

Specificaties van de HUB zijn:
4X HUB USB 2.0 van SWEEX
Productnummer heb ik zo 1,2,3 niet kunnen vinden!

Zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen!

Rémy.

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:00
Wat voor hub is het dat je er software voor nodig hebt ? Een USB hub is niet veel meer dan een 'stekkerdoos' en als ie kapot is moet je een nieuwe kopen :)

UNOX: The worst operating system

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 14:25
als er nog garantie op zit terug naar de winkel en anders naar die winkel gaan om een nieuwe te kopen of een USB-PCI kaart

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
De naam zegt al genoeg, Sweex heeft toch wel de neiging het snel niet meer te doen... Maar je hebt er vast nog wel garantie op, dus loop ff naar de winkel en vraag een nieuwe?

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 19:11:
Beste tweakers,

Ik zit met een groot probleem: mijn USB-poorten zijn op. Dat probleem had ik een half jaartje geleden ook al, en de oplossing was snel gevonden: een HUB! En dat ding werkte als een tierelier! Na een tijdje deed hij het echter plotseling niet meer, na een maand ofzo. Ik dacht van: dat zal wel een softwarefoutje zijn. Nu heb ik gisteren echter mijn computer geformateerd, en nu heb ik nog eens geprobeerd mijn HUB'je aan te sluiten; maar nee hoor.. hij doet het nog steeds niet!

Dus ik zit hier nu met te weinig USB-poorten omdat mijn HUB het niet doet. Waar kan het aan liggen?

Specificaties van de HUB zijn:
4X HUB USB 2.0 van SWEEX
Productnummer heb ik zo 1,2,3 niet kunnen vinden!

Zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen!

Rémy.
Nieuwe kopen?
Misschien dat er nog garantie opzit (lijkt me sterk).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Mja, eerst maar es controleren d8 ik zo, of de externe voeding het nog wel doet.
Als die er niet is, dus voeding intern, uit elkaar schroeven en kijken waarom die dood is.
Mja, ik schroef standaard alles uit elkaar.

And The Only One

• Korvaag
  • Laatst online: 20:00
Aangezien er ook passieve HUB's zijn ga ik er van uit dat de voeding niet nodig is voor het ding om te functioneren maar alleen aanwezig is om de standaard 500mah van de usb poort te ondertsteunen zonder dat de voeding gebruikt wordt voor de HUB functionaliteit.

UNOX: The worst operating system

Pagina: 1