selectie probleem

Pagina: 1
Acties:

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-03 18:54
Wanneer ik één file probeer te selecteren lijkt het alsof hij automatisch shift indruk en selecteert hij dus heel de boel, erg vervelend, waarschijnlijk ergens een shortcut ingedrukt zonder het beseffen.
Hoe zet ik dit terug normaal? Heb daarstraks een reboot gedaan om het probleem op te lossen, maar wil het volgende zeker zonder verhelpen.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:24
Soms denkt windows onterecht dat je shift, alt, ctrl of de win-toets ingedrukt is. Wat dan helpt is een paar keer op de betreffende toets rammen (in jouw geval shift, niet te vaak anders wordt je weer lastiggevallen met sticky keys), meestal werkt het daarna wel weer normaal.

Met de muis komt dit ook wel eens voor, dat je met de linkermuisknop een contextmenu krijgt (wat dus onder de rechtermuisknop zit). Ook hier helpt een paar keer op de muisknoppen rammen uitstekend.

[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 29-12-2005 20:53 ]

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 17:42

Jazzper

BB4E^Guerilla

zit je muisknopje niet vast toevallig? Even met je nagel eronder en omhoog :)

ik heb het ook wel eens gehad dus ben wel nieuwsgierig of het ook iets anders kan zijn.
Met de muis komt dit ook wel eens voor, dat je met de linkermuisknop een contextmenu krijgt
heb ik ook wel eens

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-03 18:54
veronderstel dat het met shift te maken heeft.
merci voor de reply.
stickykeys en dinges enzo staan af, dus daar heb ik geen last van..

[ Voor 9% gewijzigd door mrbbs op 29-12-2005 21:38 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie ging het hier over? Zoals je in de Windows Operating Systems Policy kan lezen is het belangrijk dat je het OS in je topic titel zet, daarnaast is een wat meer beschrijvende topic titel niet slecht ;)