Heb mijn diamond maxtor 300 GB schijf per ongeluk eerst op de verkeerde sata poort aangesloten namelijk op een poort van silicon raid. nu zit hij weer waar hij hoort namelijk op mijn nforce 4 wat altijd goed gewerkt heeft bij de way. dus een single hd-tje geeen raid0 of iets dergelijks.
Nu is mijn hd dus ongeformateerd geeft windows aan. de schijf staat bomvol. niet allemaal even belangrijke data. nu heb ik hem geprobeerd te herstellen met testdisk. Die ziet mijn oude label wel. maar die geeft aan dat hij het niet kan herstellen omdat de schijf niet groot genoeg zou zijn.
Wanneer ik hem wil formateren geeft hij mij enkel de optie om hem als ntfs te formateren in een partitie van 127 gb. Daar zit hem dus het probleem denk ik, heb hem ook al via partition magic proberen te formateren. Dat progamma ziet wel mijn schijf in de ware grote maar formateren kan ik niet. Dan geeft ie aan bad argument/parameter.
heb verder een antal progamma's geprobeerd, zoals
File Scavenger 3.0 en r-studio
by the way OS = windows xp prof
motherboard = asus a8n-sli-deluxe
Wat kan ik nu doen om het probleem op te lossen?
ben inmiddels beetje ten einde raad.
iemand dit ook ooit gehad of een gouden tip?
Nu is mijn hd dus ongeformateerd geeft windows aan. de schijf staat bomvol. niet allemaal even belangrijke data. nu heb ik hem geprobeerd te herstellen met testdisk. Die ziet mijn oude label wel. maar die geeft aan dat hij het niet kan herstellen omdat de schijf niet groot genoeg zou zijn.
Wanneer ik hem wil formateren geeft hij mij enkel de optie om hem als ntfs te formateren in een partitie van 127 gb. Daar zit hem dus het probleem denk ik, heb hem ook al via partition magic proberen te formateren. Dat progamma ziet wel mijn schijf in de ware grote maar formateren kan ik niet. Dan geeft ie aan bad argument/parameter.
heb verder een antal progamma's geprobeerd, zoals
File Scavenger 3.0 en r-studio
by the way OS = windows xp prof
motherboard = asus a8n-sli-deluxe
Wat kan ik nu doen om het probleem op te lossen?
ben inmiddels beetje ten einde raad.
iemand dit ook ooit gehad of een gouden tip?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 18:52 ]