Ik wil mn ventilator van mn voeding verwisselen voor een zalman silent ven....kan je dit zomaar doen? Lijkt me geen probleem toch? Zolang de voltage en de specs maar overeen komen...of zit er meestal een standaard ventilator in? Ik heb een 400watt voeding van de computerland....geen A-merk iig.
Verwijderd
Is geen probleem. Zorg wel dat je er eentje kiest dat toch nog voor genoeg koeling zorgt.
het kan opzich wel, ik heb hier zelf ook mijn PSU-fan vervangen voor een stiller exemplaar
Je moet alleen wel oppassen dat je de voeding niet al te veel belast, want dan kan deze misschien zijn warmte niet meer kwijt.
Je moet alleen wel oppassen dat je de voeding niet al te veel belast, want dan kan deze misschien zijn warmte niet meer kwijt.
als je een low-end voeding gebruikt , is het meestal een rotte fan die al dat lawaai veroorzaakt , een voeding met een toerental van 2600rpm max (dus op 12volt) en dual ball bearing kunnen al wonderen verrichten
Out of the box? What box? There is no box.
De voedingsfan vervangen is geen probleem
is al veel vaker uitgevoerd, maar meestal staan dat soort dingen in CME
(kleine mod)
Beetje een basic vraagje dus
vandaar dat ik deze toch maar op slot doe
Beetje een basic vraagje dus
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Dit topic is gesloten.
![]()