Toon posts:

Aldi: Plasma TV 42"

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf 4 januari is er bij Aldi een Plasma TV te koop en ik heb een nieuwe TV nodig...
Nu is mijn vraag zeer simpel, is het aangeraden deze te kopen als je kijkt naar kwaliteit/prijs verhouding?
Of is een beamer beter, welke moet ik dan nemen? Bestaan er hier topics over ("de beste,goedkoopste beamer")?

De specificaties van de Plasma TV 42":
  • Beeldschermdiagonaal: 107 cm
  • Contrastverhouding: 10000 : 1
  • Zichthoek: 160 H/V
  • Helderheid: 1100 cd/m²
  • Fysische resolutie 1024x768
  • Dubbele tuner
  • Top teletekst met 2100 pagina's geheugen
  • 12 x multipicture
  • Prijs: € 1599
Meer informatie: Plasma TV.jpg

Alvast bedankt

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:03
Zoek even rond in dit deel van het forum. Zijn zelfs topics over dergelijke aanbiedingen. Dus het moet hier wel te vinden zijn.

Btw zou ik geen plasma kopen, en al helemaal niet van de aldi.

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-02 18:04

freshy98

Atari

1024x768 voor een 107cm breedbeeld TV??? damn, dan moet je wel op een kilometer afstand gaan zitten om de blokken niet te zien volgens mij.

Volgens mij is het een flutding en kun je beter iets meer doorsparen voor een echte plasma/lcd.

Ik ga zelf voor de Philips FP 9966 die op het moment zo'n 1870 Euro kost.
Is dan wel een 82cm breedbeeld, maar groet hoef ik niet.
Ding heeft 1366x768 ofzo pixel, ambi light, 3 scart, DVI-I adn tig dingen meer.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

Over aldi TV's zijn twee topics waarin je dit kwijt kan, daarnaast is er geen " beste projector" topic, omdat dat mede smaak afhankelijk is. in dit topic vind je discussie over populaire modellen: Enige uitleg voor mensen die een projector willen kopen !

Of je deze moet nemen of een projector is uiteraard jouw keus en die gaan wij niet voor jou maken.

voor discussie over dit scherm kan je beter in het aldi aanbiedingen topic posten.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.