Onterechte dubbelpost

Pagina: 1
Acties:

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-10 19:50

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Topicstarter
In deze thread: nieuws: Human Area Network maakt kabels overbodig is onderstaande post volledig weggemod als dubelpost.

Ja en ineens ligt opa naast de RedTacton unit.... kon zn pacemaker er blijkbaar toch niet zo goed tegen......

Jammer genoeg gaat men er altijd maar vanuit dat als iets hoger op de pagina staat (maar wel genest), dat het dan ook eerder geschreven is.... Dus ipv te kijken naar de tijdstippen van de posts wordt de onderste als dubbelpost gemod (en als 1 schaap over de dam is, volgen er spoedig meer).

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou eerlijk gezegd mij niet drukmaken over de tag. Gezien de intentie van de posting staat die reactie in mijn ogen op de juiste score. Een hogere score zou teveel zijn, een lagere score onterecht. Een score van 0 is in mijn ogen meer dan zat. En het lijkt mij ook niet meer nodig om de tag aan te passen via de PowerMod Console :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:22
offtopic:
Sow.. je bent wel op tijd met je reactie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Robin is stijl achterover gevallen en ligt nu bevroren achter z'n stoel denk ik :+

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
offtopic:
Dat heet een opruimronde van topics waarop nog niet gereageerd is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:42

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Jimster schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 01:15:
offtopic:
Sow.. je bent wel op tijd met je reactie :D
mensen met PM rechten kunnen ook oude reacties bijsturen .. dus in theorie .... ik denk dat ik even op zoek ga of er nog meer, hele oude 0-reacties threads staan in TMF, ergens uit 2001 of 2000 ... Om robin een beetje bezig te houden :D :P ;)

edit

'k heb dr eentje gevonden Robin .... ga deze arme postert eens helpen die vraagt om een Admin ingreep in 2003, maar nooit antwoord kreeg ... :P
iAudio CW300 mp3-speler quicktest

[ Voor 21% gewijzigd door RM-rf op 02-02-2006 11:21 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Morgen is het vrijdag-modderpoeldag RM-rf, lijkt me leuk om een een stapeltje ouwe koeien uit de sloot _poel_ te halen :)

Btw: dat iAudio CW300 nieuwsje begint wel met een hele mooie flamende troll reactie :D
okee dom ding, geen expansion slot, welke idioot brengt dat ding dan ook uit

dat is toch ronduit STOM!

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

RM-rf schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:18:
[...]

mensen met PM rechten kunnen ook oude reacties bijsturen .. dus in theorie .... ik denk dat ik even op zoek ga of er nog meer, hele oude 0-reacties threads staan in TMF, ergens uit 2001 of 2000 ... Om robin een beetje bezig te houden :D :P ;)

edit

'k heb dr eentje gevonden Robin .... ga deze arme postert eens helpen die vraagt om een Admin ingreep in 2003, maar nooit antwoord kreeg ... :P
Check ik BZ wel en vraag ik Harm of hij FA wil door wandelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:42

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

botoo schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:27:
Morgen is het vrijdag-modderpoeldag RM-rf
Lijkt me een fijn idee, eventjes wat Gütersloh-frustraties eraf 'worstelen', en we hebben natuurlijk wat te vieren, SdB moet dan op bolknakken trakteren :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
RM-rf schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:18:
LOL :D

Eerelijk gezegd was dat topic omdat ik het nieuwsbericht geschreven had en liever niet had dat iemand die het geschreven heeft ook nog eens de reacties op het nieuwsbericht gaan powermodden :+.

Ow, en * Robin , daar ben je ook redelijk laat mee. Ik heb gisteravond al die fora doorgelopen en het nodige verwerkt B).
Pagina: 1