Wordt mijn Asus V6600 Deluxe te heet ??

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Heuij.

Ik heb sinds een paar dagen een Asus V6600 Deluxe in mijn computer zitten. Op zich een erg leuk kaartje, zeker als vervanging voor Matrox g200, maar een ding valt me wel op. SmartDoctor geeft aan dat de temperatuur van de GPU 75 graden celcius is. Is dit niet een beetje veel te hoog ??
Ik moet wel zeggen dat er direct onder m'n V6600 nog 2 x voodoo2 kaarten zitten (waarvan er 1 binnenkort uit gaat). Moet ik extra koeling erbij hangen ??

Verwijderd

Ik heb ook een Asus V6600 Deluxe en die van mij wordt ongeveer 55 graden...Waarom heb je VooDoo2-kaarten in je pc zitten? De VooDoo2-kaart is lang niet zo goed als de Asus V6600.
Ik heb mijn 2 VooDoo2-kaarten 3 maanden geleden verkocht toen ik de Asus kocht.

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
die van mij wordt +/- 80 graden
werkt verder perfect
alleen als ik hem overklock dan maakt ie een soort piep geluidje
( waarschijnlijk dat ie te warm wordt )
daarom doe ik dat dus ook maar niet :)
helaas is er voor mij geen oplossing omdat al mijn sloten vol zitten :(

Verwijderd

Ik zou die Voodoo 2 kaarten er maar gelijk uit halen. Die Asus is veel sneller. Als je die kaarten nu verkoopt krijg je er nog wat voor. Kwa prestaties blijft je computer haast
hetzelfde + dat je Asus minder warm wordt.

Verwijderd

mijne is meestal 63ºC

Verwijderd

sjees... das wel hoog mijn v6800 wordt ongeveer 55 graden... maar ja de warmte van mn proc wordt ook weggevoerd door het water he... :)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Tsja, ik was toch wel van plan om m'n voodoo2's eruit te gooien (misschien naar 2e systeem ofzo), maar ik wilde het toch even weten of deze temperatuur te hoog was.
Thanks voor de info !! :)

Verwijderd

Tja, als je er 2xV2 naast zet is die temp niet raar... GeForce wordt nou eenmaal wat warm ;) ..
Maaaaaaaaaaaaaar het schijnt dat Asus het ook voor elkaar krijgt om op ± het heetste punt van die vid. kaart temp te gaan meten >:)
Pagina: 1