Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Dingen te verbeteren aan de Buyers Zone

Pagina: 1
Acties:

• Cristan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 16:17
Op Het Oktober/November 2005 changelog had ik wat te verbeteren dingen gepost, maar hier had ik geen reactie op gekregen. Via de FAQ kwam ik uit dat ik hier meer succes zou hebben. Bij deze:

Ikzelf zou nog wel wat verbeteringen zien aan de pricewatch. De link naar de "productinformatie van de fabrikant" is bijna 50% kans fout (vooral Asus en sapphire willen nog wel eens hun locaties aanpassen). Er is geen enkele knop of zo waarbij je de nieuwe URL in kwijt kan.

Veel entry's kloppen ook niet (zitten bij het verkeerde product), dus deze wil je niet verwijderen, maar laten verplaatsen. Het vervelende is dat je alleen maar de opties "prijs onjuist" en "bedrijfsgegevens onjuist" hebt. Dan vul ik vaak maar bij bedrijfsgegevens mijn verhaaltje in, maar ik heb nog nooit een mail terug gehad dat er daadwerkelijk iets aangepast is. Zowiezo heb ik niet echt het idee dat er daadwerkelijk wat aan gedaan wordt. Gaat er een mail naar de webshop? Naar tweakers?

Ook vind ik zowel het kleine plaatje als het grote plaatje van de winkelmand onhandig. De kleine is niet echt super als winkelwagen te herkennen, en de grote is best grappig enzo, maar niet echt duidelijk.

Ook lijkt het me handig dat de pagina gaat heladen als je iets aan je winkelwagen hebt toegevoegd, zodat je meteen ziet wat je gedaan hebt. Ook zou ik de optie van de verzendkosten wat meer prominent zien, zodat je wat duidelijker kan zien waar je je spullen moet bestellen.

Wat ook opvallend is, is dat als je bij een product invult dat je er 0 van in je winkelwagen wil hebben, je bij een "winkelwagen opfrissen" hij er nog steeds in staat.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Als eerste. Zoals bij de changelog staat vermeld, kun je het beste dergelijke requests op Devtrack plaatsen.
Bugs en featurerequests kunnen gemeld worden op Devtrack of geplaatst worden in het forum Frontpage Algemeen. De met een hekje aangegeven nummers verwijzen naar de ID's van bugs en requests op Devtrack.
Ten aanzien van de foutieve links. Deze kun je door op de titel van het product te klikken aan ons doorgeven.
Als de produktnaam onjuist is of het produkt onder de verkeerde categorie is ingedeeld, kun je dat Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/pw/alert.gif hier melden.
Helaas veranderen een aantal fabrikanten hun productpagina's nogal eens. Wij kunnen van de 48.754 producten in de Pricewatch niet bijhouden welke links zijn veranderd. Daarvoor zijn en blijven wij onder andere afhankelijk van alle users :) die dergelijke fouten aan ons melden.

Verkeerde entry's, ik neem aan dat je hier de prijzen van de shops bedoeld, deze kun je eveneens via het meldpunt, edit-icoon achter de shop/prijs, aan ons doorgeven. Dan verplaatst de FPA die het meldpunt bekijkt deze prijs naar het juiste product in de Pricewatch.

Geef in beide gevallen wel duidelijk aan wat er fout is, het liefst ook hoe we dit kunnen herstellen. Bijvoorbeeld door de juiste link naar de productpagina of door de link naar het product in de Pricewatch waar het product wel moet staan. :)

Er wordt daadwerkelijk door de Frontpage Admins en Coördinatoren naar jullie meldingen gekeken en wanneer de melding klopt verwijderen zij de fouten uit de Pricewatch. Feedback hierover is helaas niet mogelijk, ook onze tijd is beperkt en door de hoeveelheid meldingen is het onmogelijk om feedback te geven.

Ten aanzien van de winkelmand, het herladen en de 0 optie. Deze requests kun je het beste op Devtrack plaatsen. Dan kijkt een devver hierna en zal, wanneer de devvers tijd hebben en wanneer er behoefte aan een dergelijke aanpassing bestaat, het één en andere worden aangepast. :)

Tot slot we zijn met de Pricewatch bezig om deze aan te passen. Echter is deze aanpassing nog niet in een dergelijke fase dat we kunnen gaan testen. Dus wanneer de eerste aanpassingen komen kan ik je op dit moment nog niet vertellen.