Ik weet dat er ergens al een topic over is, maar ik kan het nergens meer terug vinden. Daarom begin ik maar opnieuw.
Kpn bied dus sinds een jaar ongeveer digitale televisie aan. Omdat het een jaar bestaat hadden ze een mooie actie waarmee je gratis zo'n ontvanger kreeg en geen aansluit kosten en voor €7,50 per maand.
Even een overzichtje van de zenders nog:
Nou dat leek me wel mooi. Voor de helft van de prijs nagenoeg hetzelfde zender pakket (enkel BBC 1 en 2 ontbreken), en nog digitale kwaliteit ook
yay! Daarbij had ik me nog even snel geinformeerd op GoT bij het topic wat ik nu niet meer terug kan vinden en daar werd geroepen dat de decoders die meegelverd zijn van samsung één van de beste van het moment zijn. Klinkt allemaal erg goed.
Nou niet voor mij dus. Ik heb net het pakketje binnen. Alles even vlug geinstalleerd, en ik kan na 10 minuten kijken al zeggen dat ik het terug ga sturen. Het beeld is gewoon een stuk vager geworden. Ik heb dan wel geen plasma of LCD TV, maar ik vind niet dat dat iets uit mag maken als ze insinueren dat de beeldkwaliteit superieur is. Daarbij heb ik al genoeg afstandbedieningen
. Helaas pindakaas voor mij 
Maar nou ben ik dus wel benieuwd naar de ervaringen van andere mensen.
Kpn bied dus sinds een jaar ongeveer digitale televisie aan. Omdat het een jaar bestaat hadden ze een mooie actie waarmee je gratis zo'n ontvanger kreeg en geen aansluit kosten en voor €7,50 per maand.
Even een overzichtje van de zenders nog:
| Nederland 1 | één (VRT) |
| Nederland 2 | Ketnet /Canvas |
| Nederland 3 | BBC Prime |
| RTL 4 | BBC World |
| RTL 5 | Discovery Channel |
| SBS 6 | Animal Planet |
| RTL7 (incl. RTL Z) | Eurosport 1 |
| Net 5 | CNN |
| Jetix / Veronica | Regio TV 1 |
| Talpa/Nickelodeon | Regio TV 2 |
| MTV | CNBC / National Geographic |
| TMF | Spice Platinum |
Nou dat leek me wel mooi. Voor de helft van de prijs nagenoeg hetzelfde zender pakket (enkel BBC 1 en 2 ontbreken), en nog digitale kwaliteit ook
Nou niet voor mij dus. Ik heb net het pakketje binnen. Alles even vlug geinstalleerd, en ik kan na 10 minuten kijken al zeggen dat ik het terug ga sturen. Het beeld is gewoon een stuk vager geworden. Ik heb dan wel geen plasma of LCD TV, maar ik vind niet dat dat iets uit mag maken als ze insinueren dat de beeldkwaliteit superieur is. Daarbij heb ik al genoeg afstandbedieningen
Maar nou ben ik dus wel benieuwd naar de ervaringen van andere mensen.
offtopic:
dammit, topic titel is mislukt (knp
). help plz
dammit, topic titel is mislukt (knp
[ Voor 5% gewijzigd door Pkunk op 29-12-2005 15:12 ]
Hallo met Tim