Toon posts:

[2000] Unattended install: Onbekend bestandssysteem op disk*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Voor mijn stage moet ik een unattended install (die heeft iemand anders gemaakt) uitvoeren op een pc.
Kaasje zou je zeggen maar het probleem wil dat hij geen HDD herkent. Ik heb dan via F6 de drivers geprobeerd te installeren, maar telkens als ik een diskette met de drivers van het moederbord in de drive doe krijg ik een foutmelding.

Sommige bestanden konden niet gekopieerd worden (viamraid.sys/viamraid.inf/viamraid.cat).
Op de cd van het moederbord is een functie (makedisk.exe) die de drivers kopiëert. De bestanden staan allemaal op de diskette, eerst stonden alleen-lezen aangevinkt maar dat heb ik uitgezet, nog steeds zonder succes. Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

bvd, joep

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 17:05 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Joepvanaert,

Hier op GoT is het de bedoeling dat je uitgebreid aangeeft wat er allemaal niet wil lukken. Druk je bijvoorbeeld wel f6? Weet je wel zeker dat je een RAID/SATA controller hebt? die info zie ik niet terug in je topicstart. Heb je dit bij een of meerdere pc's? En loopt de installatie met een gewone Windows CD wel door?

Dat het morgen klaar moet zijn, tja daar is weinig aan te doen. GoT is een forum met bezoekers die hier uit vrije wil komen. Een reactie is natuurlijk niet af te dwingen, dat haalt het plezier er al snel af :P

Ik pas nog even de topictitel aan, breid jij de topicstart nog even uit, en schep daarin iets meer duidelijkheid door wat vaker leestekens te gebruiken :)

Unattended Windows 2000 install > [2000] Unattended install: Onbekend bestandssysteem op disk*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters