Toon posts:

Radeon 9550

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een nieuwe videokaart gekocht.. een club 3d ati radeon 9550 256mb.. leek mij opzich zwaar genoeg om spellen als need for speed most wanted te kunnen spelen.. maar tot mijn grote ontdekking toen ik hem eenmaal ingebouwd had dat ik helemaal niet meer kon gamen ermee.. alles loopt direct vast of weigert gewoon te starten.. ik krijg dan error van: "VPU Recover has reset your graphics accelerator as it was no longer responding to graphics driver commands"
nou goed ik ga dus zoeken op internet.. kom ik hierop uit:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1054545
ik dus netjes de VPU Recover uitgeschakeld en hoopte dat hij het nu wel zou doen.. maar niets is minder waar.. ik startte een vrij eenvoudig spel als need for speed underground 2.. hele boel stopt ermee zodra er beeld komt.. en m'n pc start gewoon uit zichzelf opnieuw op.. goed.. dat wil ik dus niet.. verder heb ik al op ati.com de nieuwste catalist control center gedownload maar helpt ook niets.. wie kan mij de oplossing geven want ik ben echt hopeless aan het worden..
pc specs:
mobo: Asus P4G8X
proc: P4 3,06ghz
mem: 768mb
hdd: 1x 20gb IDE
1x 120gb sata
1x 250gb sata
dit lijkt mij dus ruim genoeg om deze kaart te ondersteunen en m'n mobo heeft ook gewoon agp 8x dus dat kan het ook niet zijn..

Verwijderd

:) probeer het ff met agp4x, fastwrites uit en vpu recover uit

bij de weg, welke voeding zit er in het systeem?

*kleine edit: je kan er idd nfsmw mee spelen maar niet op hoge resoluties en alleen met lage details instellingen

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 16:46 ]

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Welke videokaart had je hiervoor? En heb je die drivers eerst verwijderd voordat je deze nieuwe in je PC gezet hebt?

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

Verwijderd

Topicstarter
er zit een 300W zalman voeding in..
ik heb er wel 1x nfsmw mee kunnen spelen voluit.. dat was als ik catalyst opnieuw downloadde en installeerde dan ging hij automatisch opnieuw opstarten.. als ik daarna nfs speelde deed hij het prima.. als ik dan m'n pc uit zette en et weer probeerde was het weer nix.. toen heb ik windows opnieuw geinstalleerd zodat het register zeker weten leeg was.. en er nix meer van m'n geforce fx 5200 op stond..

Verwijderd

heb je nu al agp 4x en fast writes uit geprobeerd?