Ik zit nu al een dik half jaar pricewatch in het oog te houden om te zien of er een draadloze router met 4 of 8 gbit netwerkaansluitingen uit komt
Kijk ik er nu constant over? of heb ik een gat in de markt gevonden ofzo?
Ik heb nl een laptopje met wlan, en een paar desktops met gbit nics
Ik ben ondertussen al zo gewoon aan het geraken aan 20-25MB/sec netwerksnelheden, dat ik al lang niet meer zonder zou willen...
Ik zou het ook enorm vreemd vinden moest ik de enige zijn die dit soort product wenst...
en dat de technologie nog niet ver genoeg gevordert zou zijn voor dit soort producten lijkt me al helemaal bullshit... gbit en wlan bestaan beiden al jaren...
Mijn vraag is dan ook:
bestaat er een wlan router met enkele gbit poorten?
zoniet: waarom niet en wanneer wel?
intussen sukkel ik nog even verder met 7 netwerkkaarten en crosscables, en softwarematige networkbridges
Kijk ik er nu constant over? of heb ik een gat in de markt gevonden ofzo?
Ik heb nl een laptopje met wlan, en een paar desktops met gbit nics
Ik ben ondertussen al zo gewoon aan het geraken aan 20-25MB/sec netwerksnelheden, dat ik al lang niet meer zonder zou willen...
Ik zou het ook enorm vreemd vinden moest ik de enige zijn die dit soort product wenst...
en dat de technologie nog niet ver genoeg gevordert zou zijn voor dit soort producten lijkt me al helemaal bullshit... gbit en wlan bestaan beiden al jaren...
Mijn vraag is dan ook:
bestaat er een wlan router met enkele gbit poorten?
zoniet: waarom niet en wanneer wel?
intussen sukkel ik nog even verder met 7 netwerkkaarten en crosscables, en softwarematige networkbridges
[ Voor 8% gewijzigd door Mastakilla op 29-12-2005 14:43 ]