Ik ben op zoek naar uitvoerige informatie (of liever een cursus) omtrent het opzetten van monitoring en het interpreteren en vervolgens oplossen van performance problemen op Windows systemen. Het opzetten van monitoring via Perfmon is geen probleem. Het interpreteren van deze gegevens is andere koek. Ik kan van verschillende counters de waarden meten maar wanneer worden deze waarden nu een probleem? Piek momenten zal je altijd hebben, maar wanneer moet ik me nu echt zorgen gaan maken?
Je begrijpt het...
Wie kan me helpen aan dit soort informatie of weet waar ik een dergelijke cursus kan volgen? Ter aanvulling: mijn kennis en ervaring van Windows systemen is erg hoog! Ik heb al veel internet pagina's en boeken gelezen over deze materie maar kom er niet direct uit.
Je begrijpt het...
Wie kan me helpen aan dit soort informatie of weet waar ik een dergelijke cursus kan volgen? Ter aanvulling: mijn kennis en ervaring van Windows systemen is erg hoog! Ik heb al veel internet pagina's en boeken gelezen over deze materie maar kom er niet direct uit.