[XP] Wachtwoord fout na aantal keren hibernate

Pagina: 1
Acties:

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-03 17:23
Op mijn laptop doe ik altijd hibernate als ik hem een tijdje niet nodig heb. Echter heb nu al een paar keer gehad, dat ik er niet meer in kon komen, gewoon constant melding dat het wachtwoord fout is, terwijl ik zeker weet dat het goed is. Jaja, caps en de hele shit gecontroleerd ;)
Dan start ik de lap opnieuw op, en presto, inloggen geen probleem.
Een rot toetsenbord kan het dus niet zijn. Installatie lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk, daar die superfris is (tis een nagelnieuwe laptop, kersvers ingericht met xp pro sp2). Op mijn vorige laptop heb ik dit ook wel eens vaker gehad.

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03 07:39

smallboy

N/A

Ik heb op mijn gewone pc precies hetzelfde. Na een restart of even inloggen met een andere user en dan weer mezelf is het probleem omzeild.

Ook ik weet zeker dat m'n wachtwoord goed is.

Oplossingen welkom :)

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kijk hier eens. http://support.microsoft....kb%3Bnl%3B305478&x=11&y=5

[ Voor 31% gewijzigd door tdn135 op 29-12-2005 14:04 ]

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:00

BJD

Ik heb zelf ook dat me inlogwachtwoord anders is dan me locked wachtwoord, in principe is dit niet zo, maar het lijkt zo. Klinkt ingewikkelder dan het is: Ik gebruik op die pc een nederlands toetsenbord, terwijl de pc bij de instalatie een US International toetsenbord had. Hierdoor heeft hij bij het inloggen de US International layout, waarna hij overschakelt naar de Dutch layout. Dit is op te lossen door de US Int layout uit je hoofd te leren, of een wachtwoord met alleen letters en cijfers te gebruiken.