Toon posts:

Bestand overzetten naar andere pc.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil van een p1 een gameservertje maken, die 24/7 draait. Ik wil er een spel opzetten (ca. 800mb) om te hosten. Deze staat wel op een andere pc en wil ik dus overzetten op de p1. hoe kan ik het bestand overzetten?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Eeh? CD'tje fikken? netwerk aanleggen? ZIP drive? Schijven tijdelijk in 1 pc hangen en de boel kopiëren?

[ Voor 36% gewijzigd door Microkid op 29-12-2005 13:32 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Btw de p1 heeft geen usb, wel internet natuurlijk :P

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
heb je da spel niet op cd ofzo? heb je een netwerk? zoja kopieren dan maar met een share oid.

Of bedoel je eigenlijk een geinstalleerd spel die kopieren naar een andere pc met instellingen uit het register en alles?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zet ik m over via netwerk?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat spel staan met patches e.d. en wil hem hetzelfde hebben staat op die p1. heb m niet op cd staan. Ik wil m t liefst gewoon via het netwerk oversturen, maar hoe? ftp misschien?

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:33
sharen?

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 18:00
Is het een draadloos netwerk of met kabels?
Je moet zorgen dat je domein (of workgroup) dezelfde naam heeft op beide pc's, dan kan je gemakkelijk van de ene pc naar de andere pc kopieren...

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Mappen delen in Windows, DC-hub opzetten, private bittorrent tracker opzetten, mailserver opzetten, ftp-server opzetten, bestand via MSN versturen, het kan allemaal. ;)

Hoe dan ook, dit kan je zelf met een klein beetje eigen inzet van jou kant al makkelijk oplossen. Hier valt meer dan genoeg over te vinden in de search of op Google. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door wat we verwachten van je voor je een topic opent, want dit is wel heel erge basiskennis. Ik ga het topic dan ook sluiten. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.