Toon posts:

problemen meet w800i

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ,
ik heb gisteren een nieuwe w800 gekregen en laten unlocken maar nu heb ik een probleem,
dat ding start niet meer op met het geheugen kaartje erin :S. ik doe het geheugen kaartje erin zet hem aan en hij blijft hangen bij het zwarte scherm met die groene parel erin. als ik dan het geheugen kaartje eruit haal start ie opeens op. als ik er dan het geheugen kaartje in doe herkent ie hem niet.

zal dat kaartje kaduk zijn, de telefoon of iets met het unlocken te maken hebben en heb ik eigenlijk nog garantie nu die unlockes is :S. ik hoop dat jullie me kunnen helpen

alvast bedankt

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-01 11:21
Heb je geen SD card reader in je computer? Zoja, dan moet je mischien het SD kaartje formateren en nieuwe firmware erop zetten.. Maar je moet niet zo alles verwijderen dat hij HELEMAAL niet meer opstart ;)

Wat voor merk kaartje is het trouwens? Kingston? Zoja, dan heb je op het kaartje levenslange garantie.. Lijkt me wel dat het probleem bij het kaartje ligt iig...

[ Voor 29% gewijzigd door the-edge op 29-12-2005 12:53 ]

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 20:45
wel ff interessant om te weten waar je m geunlocked hebt. Heb je een code aangevraagd bij je telecomaanbieder of op de markt? bij het laatste ben je je garantie kwijt en anders moet je gewoon ff contact opnemen, met je telecomaanbieder en krijg je zo een nieuwe!