Toon posts:

Verkeerde Videokaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende videokaart op aanraden van "my best buy" besteld.

XFX GeForce 6600 256MB (PCI-e, 2x DVI, TV-out, Passief), PV-T43P-UDH7

nu heb ik gekregen

XFX GeForce 6600 256MB (PCI-e, 1x DVI, TV-out, Passief), PV-T43P-UAH6

Het verschil 1 x DVI. De zaak waar ik deze bestelde had het typenummer nog niet aangepast (PV-T43P-UDH7). Nu hebben ze ,na een mailtje van mij, dit gecorrigeerd. Dat was overigens de belangrijkste reden dat ik de kaart bij hun besteld heb. Bij alle andere zaken kon je alleen de single DVI kopen. Dit staat dus ook bij Tweakers Pricewatch verkeerd vermeld.

Nu wil het bedrijf best tot een oplossing komen. Waarom deze keuze? Nu hij werd aangeraden door "best buy", prijs, de 2 DVI's sprak mij wel aan en hij was silence. Deze kaart wordt door mij niet voor gaming gebruikt. Alleen maar voor grafische toepassingen.

Ik heb de noodzaak van 2 monitoren nog niet gelijk nodig maar misschien in de toekomst wel. Wanneer die toekomst aanbreekt weet ik niet. Kan nog wel een jaar duren? Of langer?

Is er een alternatief in dezelfde prijsklasse die deze opties wel heeft?
Moet ik het zo laten?

De shop zegt dat hun leverancier niet de dual versie kan leveren! Lijkt mij sterk maar zou best kunnen.
Weet iemand wie de importeur is of een andere leverancier die XFX levert zodat ik die rechtstreeks even kan benaderen om te zien of zij echt niet deze kaart in dual kunnen leveren?

Help

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Zou ik absoluut geen genoeg meenemen. Jij krijgt iets waar je niet voor betaald, eh, je krijgt niet iets waar je wel voor betaald hebt, ofzo :p

Terugsturen en wel de 2x DVI vragen of een goed alternatief.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
Je hebt imho 2 opties:

a) Je houdt de kaart en vraagt het eventuele prijsverschil tussen de ontvangen en bestelde kaart terug
b) Je stuurt de kaart terug en besteld hem bij een andere winkel

Gaan zieken levert je niets op. Niet leverbaar = niet leverbaar.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10-2025
ik zou deze gewoon terugsturen, want dit heb je niet besteld
kijk in de pricewatch, daar staan genoeg webwinkels die de 2x DVI wel leveren
http://tweakers.net/pricewatch/117326

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
djmurcielago schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:42:
ik zou deze gewoon terugsturen, want dit heb je niet besteld
kijk in de pricewatch, daar staan genoeg webwinkels die de 2x DVI wel leveren
http://tweakers.net/pricewatch/117326
Geen van deze winkels leveren de Dual versie. Je zou zeggen van wel aan de kop te zien maar als je de winkels afgaat zijn het allemaal singles.

Als ik op pricewatch kijk tref ik deze aan : XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e,2x DVI, TV-out), PVT43GNDF7 kosten € 132,00 terwijl bij die andere een gemiddelde prijs van € 125,00 staat.

Ik heb dus de de prijs betaald voor een single en niet voor een dual.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 13:47 ]

Verwijderd

anders wissel je hem toch voor een 6600GT 128mb GDDR3 die heeft wel vaak 2x DVI, en presteert beter dan die gewone 6600 256mb.

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-12-2025
Ik heb hier een XFX 6600 256MB 2xDVI in gebruik, werkt perfect :) Ik zou hem ook zeker terug sturen, die 2e poort is toch heel handig hoor..

Verwijderd

Topicstarter
Waar heb jij hem gekocht?
Wat heb je ervoor betaald?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 14:07 ]

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

volgens mij zit er bijna niks geen prijsverschil tussen 1 DVI of 2 DVI poorten. Heb zelf de XFX 6600 GT 128 mb 2x DVI en gebruik een verloopstuk voor m'n CRT monitor. ma na mijn weten ben je niet genaaid,

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

vingerfrits schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 23:28:
volgens mij zit er bijna niks geen prijsverschil tussen 1 DVI of 2 DVI poorten. Heb zelf de XFX 6600 GT 128 mb 2x DVI en gebruik een verloopstuk voor m'n CRT monitor. ma na mijn weten ben je niet genaaid,
hij heeft wel het verkeerde gekregen, dat het bijna evenveel kost maakt niet uit, als jij een groene auto koopt en je krijgt een rode vind je dat toch ook niet leuk, ze kosten even veel maar je zult hem toch willen ruilen...

dus gewoon omruilen want de shop heeft een wanprestatie geleverd :)

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

Pagina: 1