Toon posts:

super key intuix 4 gb externe hd, de disk eruit halen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan voor 69 euro een 4 gb 1 inch hd kopen van intuix. En dat lijkt me een goede oplossing voor mijn pocketpc en mijn digitale camera. Denken jullie dat ik de case kan open maken en de disk in mijn ppc of digi cam kan gebruiken. De disk die intuix gebruikt is van cornice. Ik heb hier de site met specificaties.
http://www.corniceco.com/products/4gb.html

Volgens mij moet het kunnen want de disk heeft een compact flash aansluiting. Ik kan het ook verkeerd hebben gelezen. Graag zou ik jullie feedback hierover horen.

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09-2025
Ik heb zoljuist zo'n schijfje gekocht voor 69 euro op het werk (nou mag jij 3x raden waar ik werk ;)) en opengemaakt. Er zit een microdrive in van 4gb met CF type II aansluiting. Volgens mij is het kaartje wel iets dikker dan de standaard cf kaart die in mijn camera zit (daarom denk ik dus dat het CF type II formaat is). Je zal dus even moeten kijken of dat past

Openmaken is supersimpel. Twee schroefjes eruit en een beetje wrikken..

Somewhere in Europe...

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:31
scenic20 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:49:
Ik heb zoljuist zo'n schijfje gekocht voor 69 euro op het werk (nou mag jij 3x raden waar ik werk ;)) en opengemaakt. Er zit een microdrive in van 4gb met CF type II aansluiting. Volgens mij is het kaartje wel iets dikker dan de standaard cf kaart die in mijn camera zit (daarom denk ik dus dat het CF type II formaat is). Je zal dus even moeten kijken of dat past

Openmaken is supersimpel. Twee schroefjes eruit en een beetje wrikken..
Even offtopic waar is dat dan? :) Kan ook wel 4gb CF gebruiken :)

[ Voor 4% gewijzigd door 0fbe op 31-12-2005 16:53 ]

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09-2025
offtopic:
Ik werk bij de OfficeCentre, we hadden vandaag (alleen vandaag) een aanbieding van een 4gb usb harddriveje met usb aansluiting voor 69ex. Mocht je in de buurt van A'dam wonen dan kan ik nog wel wat regelen dat je hem volgende week ook nog tegen die prijs kan kopen :)

[ Voor 33% gewijzigd door scenic20 op 31-12-2005 21:20 ]

Somewhere in Europe...

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:31
scenic20 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 21:18:
offtopic:
Ik werk bij de OfficeCentre, we hadden vandaag (alleen vandaag) een aanbieding van een 4gb usb harddriveje met usb aansluiting voor 69ex. Mocht je in de buurt van A'dam wonen dan kan ik nog wel wat regelen dat je hem volgende week ook nog tegen die prijs kan kopen :)
Ah nee ik woon bij DB, kom wel eens bij de OfficeCentre maar niet elke week :P