Printen vanuit Outlook 2000 werkt opeens niet meer?!

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• j_v_malsen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 15:24
Vreemd probleem hierzo, sinds vanochtend kan een werkstation niet meer printen vanuit Outlook. Vanuit de andere office applicaties werkt het zonder problemen net als vanuit andere software en windows testpagina etc.

Wat ik zie als ik een printopdracht wil geven vanuit Outlook. [Bestand] [Printen...] Dan krijg ik het printvenster waarbij de printer wel is aangegeven maar die is echter wel grijs weergegeven. Dus dat ik deze niet kan wijzigen?!

Het betreft een netwerkprinter die ook gewoon bereikbaar is vanaf het netwerk en de pc. Ik heb proberen de printer te verwijderen en opnieuw aan te maken, echter ook zonder succes. Ik heb de laaste geïnstalleerde software gedeïnstalleerd. Office herstel installatie gedaan. Alles zonder succes.

Iemand bekendt met dit probleem?

het betreft hier Windows XP Pro + Office 2000

For rent

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
ben jij nou de systeembeheerder of een gebruiker?

Gebruiker --> bel systeembeheer

systeembeheerder --> probeer een herinstall van office.

• j_v_malsen
systeembeheerder. Herinstallatie is wellicht ook wel een optie, maar ik verwacht daar echter niet veel van, de herstelinstallatie veranderde de situatie ook niet?!

For rent

• j_v_malsen
j_v_malsen schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:02:
systeembeheerder. Herinstallatie is wellicht ook wel een optie, maar ik verwacht daar echter niet veel van, de herstelinstallatie veranderde de situatie ook niet?!
zoals hierboven de verwachting was heeft het herinstalleren niet geholpen?! Iemand nog andere suggesties?

For rent

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
j_v_malsen schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:29:
[...]

zoals hierboven de verwachting was heeft het herinstalleren niet geholpen?! Iemand nog andere suggesties?
heb je alle updates geinstalleerd van het office pakket?

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:11
Ik heb ook wel eens vage print problemen gehad, toen liep de pc vast.
Overeenkomst was dat je ook niet een printer kon kiezen.
Toen bleek dat het bestand outlprnt corrupt was geraakt.
Het bestand vervangen door een verse, en de oude verwijdert uit de profielen, en het werkte weer.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Pagina: 1