Na het lezen van andere topics is me opgevallen dat het niet noodzakelijk is om Windows (XP) opnieuw te installeren als je een nieuw Mobo hebt. Hoewel veel users het aanraden om XP ff opnieuw te installeren, is het voor mij handiger om alles te behouden. Scheelt me een hoop werk.
Ik heb zojuist een partitie aangemaakt waar iig de belangrijkste zaken gebackupt zijn. Die partitie (Z) bevindt wel op dezelfde HDD. Als het dus niet lukt kan ik XP opnieuw op C installeren.
In een topic las ik dat het mogelijk is om de IDE driver te vervangen door een Generic IDE driver. In mijn geval is de bestaande IDE: Sis 5513 IdE UDMA controller (siside.sys)
Maar (en nu komt het) ik verwacht dat er ook problemen zullen komen bij andere systeemapparaten:
- Processors – Intel Celeron CPU 1.70 Ghz (wordt een AMD athlon 2600+)
- Sis Accelerated Graphics Port (uitschakelen? want ik heb ook een ATI Radeon Videokaart 9800pro)
- Sis 7001 PCI naar USB open-host controller
Heeft iemand wijze raad (behalve Xp opnieuw erop zetten)?
Ik heb zojuist een partitie aangemaakt waar iig de belangrijkste zaken gebackupt zijn. Die partitie (Z) bevindt wel op dezelfde HDD. Als het dus niet lukt kan ik XP opnieuw op C installeren.
In een topic las ik dat het mogelijk is om de IDE driver te vervangen door een Generic IDE driver. In mijn geval is de bestaande IDE: Sis 5513 IdE UDMA controller (siside.sys)
Maar (en nu komt het) ik verwacht dat er ook problemen zullen komen bij andere systeemapparaten:
- Processors – Intel Celeron CPU 1.70 Ghz (wordt een AMD athlon 2600+)
- Sis Accelerated Graphics Port (uitschakelen? want ik heb ook een ATI Radeon Videokaart 9800pro)
- Sis 7001 PCI naar USB open-host controller
Heeft iemand wijze raad (behalve Xp opnieuw erop zetten)?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 11:53 ]