Mijn vriendin heeft voor haar verjaardag een Kodak EasyShare C310 + PD3 printer gekregen van haar moeder. Nu is het zo dat ze al aardig wat slechte digicams weggegooid heeft omdat je er gewoon geen fatsoenlijke foto's mee kan maken (binnen zonder flits is niks, met flits is altijd zwaar overbelicht, qualiteit gewoon bar slecht, etc). Daarom wilde ze dus een nieuwe. Ik heb tegen haar gezegd, laat het mooi in de verpakking zitten want volgens mij is dit de zoveelste... Ik heb verder zelf totaal geen verstand van fotografie (ik heb niet eens een fototoestel). Heel lief van moeders en zo, maar die heeft puur deze gekocht omdat 'de reclame zo leuk is' (je weet wel, 'case of missing computer'
).
Jammer genoeg kon ik eigenlijk geen reviews vinden van deze cam. Ik heb zelf het idee dat deze cam qualitatief vergelijkbaar is met je wegwerp-Trust-cams, zeker ook vanwege de prijs van rond de 200 euro (inclusief die fotoprinter! - ook heel leuk, maar m'n vriendin denkt zelf eigenlijk al niet dat ze die ooit zou gebruiken aangezien het waarschijnlijk een stuk duurder is per foto dan met je kaartje naar de fotograaf gaan en het in zo'n machine werpen). De cam heeft niet eens optische zoom, alleen digitaal.
Ik denk dat ze beter de hele zooi terug kan brengen en ze voor die prijs (of 100 a 150 euro bijleggen oid) een veel betere kan krijgen (ik denk dat deze cam anders 'weggegooid geld' is).
Wat denken jullie (mensen die er iets van af weten) er van? Alvast bedankt
(hmm lang verhaal voor zo'n korte vraag)
Jammer genoeg kon ik eigenlijk geen reviews vinden van deze cam. Ik heb zelf het idee dat deze cam qualitatief vergelijkbaar is met je wegwerp-Trust-cams, zeker ook vanwege de prijs van rond de 200 euro (inclusief die fotoprinter! - ook heel leuk, maar m'n vriendin denkt zelf eigenlijk al niet dat ze die ooit zou gebruiken aangezien het waarschijnlijk een stuk duurder is per foto dan met je kaartje naar de fotograaf gaan en het in zo'n machine werpen). De cam heeft niet eens optische zoom, alleen digitaal.
Ik denk dat ze beter de hele zooi terug kan brengen en ze voor die prijs (of 100 a 150 euro bijleggen oid) een veel betere kan krijgen (ik denk dat deze cam anders 'weggegooid geld' is).
Wat denken jullie (mensen die er iets van af weten) er van? Alvast bedankt
(hmm lang verhaal voor zo'n korte vraag)