Topic zegt het al. Als ik via file/save page as dan mis ik telkens delen van de site. Heeft iemand een idee om een site op mijn pc te krijgen. Doel is het bekijken en aanpassen van de code ( vooral css ) om te leren.
Dank u
Dank u
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
In 99% van de gevallen zal de eigenaar daar niet op ingaan.BackSlash32 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:34:
Gewoon mailen en netjes vragen is te moeilijk?
En misschien wel met een reden..Peter schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:39:
[...]
In 99% van de gevallen zal de eigenaar daar niet op ingaan.
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
Ik ken het met m'n eigen site ja, vandaar mijn eerdere opmerking. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn van kleinere sites die hier wel op in zullen gaan, maar de mogelijkheden om alles te rippen zijn gewoon veel te hoog. Daarnaast bestaan tegenwoordig heel wat sites uit ASP/PHP/CGI/whatever, en de code van mijn site geef ik toch echt niet uit hoor..BredeP schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:44:En misschien wel met een reden.
Niets is zo beroerd als er na een x periode ineens achter komen dat iemand domweg jou site heeft geript, een iets andere stylesheet er overheen heeft geflikkerd, en er nu mee loopt te patsen, of nog erger, het verkoopt en er nog geld aan verdient ook.
Klopt ja, dat kan perfectWellicht wil de topicstarte gewoon een site offline beschikbaar hebben voor het een of ander, dat is echt niet gelijk rippen of iets dergelijks he!
[ Voor 22% gewijzigd door Peter op 29-12-2005 01:44 ]
Verwijderd