Toon posts:

[HTML] Hoe site van iemand op HD zetten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Topic zegt het al. Als ik via file/save page as dan mis ik telkens delen van de site. Heeft iemand een idee om een site op mijn pc te krijgen. Doel is het bekijken en aanpassen van de code ( vooral css ) om te leren.

Dank u

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 18:32
Dit is een goede copier voor hele websites: http://www.httrack.com/

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Gewoon mailen en netjes vragen is te moeilijk?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-04 23:19
BackSlash32 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:34:
Gewoon mailen en netjes vragen is te moeilijk?
In 99% van de gevallen zal de eigenaar daar niet op ingaan.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
.Peter schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:39:
[...]

In 99% van de gevallen zal de eigenaar daar niet op ingaan.
En misschien wel met een reden.
Niets is zo beroerd als er na een x periode ineens achter komen dat iemand domweg jou site heeft geript, een iets andere stylesheet er overheen heeft geflikkerd, en er nu mee loopt te patsen, of nog erger, het verkoopt en er nog geld aan verdient ook.

@ TS:
Er zijn genoeg tutorials etc. op internet te vinden over allerlei webscripting talen, en als je via Google ff rondneust, zijn er ook genoeg programma's te vinden die kunnen wat jij zou willen. Stel jezelf alleen wel de vraag: Zou ik willen dat een ander dat ook met mijn pagina flikt?

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 18:32
Wellicht wil de topicstarte gewoon een site offline beschikbaar hebben voor het een of ander, dat is echt niet gelijk rippen of iets dergelijks he!

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-04 23:19
BredeP schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:44:En misschien wel met een reden.
Niets is zo beroerd als er na een x periode ineens achter komen dat iemand domweg jou site heeft geript, een iets andere stylesheet er overheen heeft geflikkerd, en er nu mee loopt te patsen, of nog erger, het verkoopt en er nog geld aan verdient ook.
Ik ken het met m'n eigen site ja, vandaar mijn eerdere opmerking. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn van kleinere sites die hier wel op in zullen gaan, maar de mogelijkheden om alles te rippen zijn gewoon veel te hoog. Daarnaast bestaan tegenwoordig heel wat sites uit ASP/PHP/CGI/whatever, en de code van mijn site geef ik toch echt niet uit hoor.. :+
Wellicht wil de topicstarte gewoon een site offline beschikbaar hebben voor het een of ander, dat is echt niet gelijk rippen of iets dergelijks he!
Klopt ja, dat kan perfect :) Echter heeft de TS het over "aanpassen van de code". Leren moet je niet van dergelijke code doen. Misschien dat zen-garden een uitzondering is, maar dan alsnog (de CSS bestanden zijn daar vrij beschikbaar)...

[ Voor 22% gewijzigd door Peter op 29-12-2005 01:44 ]

Verwijderd

Ik kan het in elk geval goed gebruiken. Ik heb voor een schoolopdracht overlaatst een portfolio gemaakt, in PHP. Toen ik m'n opdracht wou indienen, bleek dat er geen server/client scripting gebruikt mocht worden. Ik was al een manier aan het uitzoeken om 'em om te zetten, maar met dit progjej lukt het toch wel super!

Maar idd, een site rippen van iemand vind ik ook ongepast.
*kuch* http://www.w3schools.com *kuch*

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat ken ik Smoerf, sukkels.... beperking van je kunnen vind ik dat. Heb t gewoon altijd op eigen server draaien en dan het adres gegeven. Was altijd prima na wat overleg. Misschien n idee voor jou?

Overigens is het niet gezegd dat iemand zelf zn site in puur html kan mailen zelfs. Ik gebruik een template engine en dan heb ik blokken met html in die files en niet elke html helemaal compleet. Dat tooltje is dan best handig.
Pagina: 1