Tienpiek.net te vertrouwen?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Je kan op http://tienpiek.net/ een heleboel versies van Linux kopen, voor een tientje. Alleen wat ik niet helemaal vertouw is dat je je geld moet opsturen via de post :? !
Ja er is al een topic over geweest, alleen die was in november. Ik wil effe weten of er al mensen zijn geweest die het hebben gedaan?

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

JJJ

Ik heb Mandrake 7.2 een paar weken gevraagd, de eerste CD, en 10 piek bijgesloten, nix meer van gehoord... :(

edit:

1 Januari 2001

Ik ben drie weken weg. CD's worden in de tussentijd wel verstuurd, maar mail wordt pas weer vanaf de 22e beantwoord.

Misschien is dit het...

• Woef
  • Niet online
ik vertrouw dit veel meer :)
http://www.munnikes.nl/cd/

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:27
Ik heb er tijden geleden (lees: een jaar) eens een cdeetje besteld, duurde een weekje of twee en toen had ik het in huis. Wat ik wel weet is dat de beheerder dit al heel lang doet (lees: jaren) en dat hij het met opkomende belangstelling van linux alleen maar drukker aan het krijgen is.

En dat mail niet heel erg snel beantwoord wordt is omdat hij waarschijnlijk heel veel mail krijgt in de trant van 'wat is de beste distro voor mij?'

Kortom, wel betrouwbaar maar niet razendsnel (en dat hoef je ook niet te verwachten ook.) Het is tenslotte liefdewerk oudpapier + af en toe geld voor een nieuwe brander :P

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Tienpiek werkt wel maar ik vindt www.munnikes.nl/cd beter, omdat je als je terugkomt niet meteen hoeft te betalen. De cd's worden direct verstuurd.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik heb goeie ervaringen met tienpiek.net

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

ik ook. en hoor op linux newsgroups alleen maar goeie dingen..

Verwijderd

Tienpiek.net is absoluut te vertrouwen, ik heb er goede ervaringen mee

Mail word snel en vriendelijk beantwoord en de levering is snel en eerlijk !

• Woef
  • Niet online
Ik heb hier al besteld: www.munnikes.nl/cd/
Ik heb even met die kerel contact gehad via ICQ, en die kwam behoorlijk prima over :)! Dus heb ik maar effe roodkapje besteld, met cd2 plus :)!

Verwijderd

www.munnikes.nl/cd

zonder meer, erg goede service! Goedkoop en zeer snel :D En gewoon overschrijven via de bank
Pagina: 1