Toon posts:

X700PRO met 512mb geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou een X600XT krijgen in mijn nieuwe pctje maar aangezien die niet leverbaar is krijg ik er een X700PRO met 512mb geheugen.

Is dit een beetje redelijke kaart?
Ik weet dat ik er de nieuwste spellen voluit kan spelen maar dat kon ik soweiso niet, dat ligt ver buiten budget, maar zal het de nieuwste spellen toch redelijk kunnen afspelen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Met een X700Pro kun je nog wel de nieuwste spellen spelen. Maar echt high end is het niet. Ik wist niet dat er X700Pro's waren met 512Mb geheugen? :? Denk niet dat je daar voordeel van hebt, 256MB is meer dan genoeg voor die kaarten.

Er zijn trouwens ook wel benchmarks van X700Pro's :)

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 28-12-2005 23:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik zat er ook al naar te kijken best maf.

Naja ik hoef maar 2 jaar met dat dingetje te doen en dan ben ik toch het huis uit.
Maar wat voor nut die 512mb heeft?.... al sla je me dood

Verwijderd

Mja kijk eens na of je met de meerkost van die extra 256MB, niet een ander kaartje kan nemen: een X800 ofzo, met 256MB. Daar ben je meer mee, denk ik.

Grtz, ook kasper ;)

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Een X600 is een gerelabelde 9600. Dat wil je toch niet? De X700 overtreft die met gemak.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
nah ik laat het voor wat het is.
Ik zou zo'n standaart kaartje krijgen die je in elke premade computer wel ziet, aangezien die nu vervangen word door een betere vind ik alles best. Mocht dat dingetje ermee ophouden of ineens helemaal niets meer aankunnen dan vervang ik het wel maar voor nu is het prima.

Bedankt voor de informatie
Pagina: 1