Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

firewire/1394 chassis deel

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 12:25
Ik heb een kast met een front panel waar alleen audio en 2x USB op zit. Ik wil ook graag Firewire/1394 aan de voorkant hebben. Nu zie ik aan het huidige panel dat hier al wel rekening mee gehouden is, er is ruimte voor en staat zelf op de printplaat aangegeven. De fabrikant van de kast heeft ook wel een geheel andere/nieuw panel in het assortiment maar die is heel slecht leverbaar en zou ong. 20 euro moeten gaan kosten. Belachelijk voor eigenlijk alleen een firewire chassisdeel in mijn geval.

Ik ben al op zoek gegaan naar alleen een firewire chasisdeel, maar niets kunnen vinden. Heeft iemand hier nog een idee? Waar kan ik dat ding krijgen?
Of een geheel andere oplossing?

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
Bij mijn Asus a8v-deluxe moederbord zat er eentje, die ik in een PCI bracket kan douwen en dan op het mobo kan aansluiten via een pin header. Enige probleem is dat dat ding in gebruik is :X

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 10:27

BJD

Heb je je electronicaboer al geprobeert?
En anders kan je altijd nog sampelen bij Molex of 4ucon

[ Voor 30% gewijzigd door BJD op 28-12-2005 23:23 ]

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
Bij Farnell. Is alleen wel voor bedrijven. Misschien een elektroboer vragen of hij het voor je kan bestellen.

Alles is terug te redeneren naar 4

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 12:25
Ik ga eens kijken.

Wel op een ander idee gekomen....
Is er iemand die zo'n bracket bij z'n moederbord geleverd heeft en hem niet gebruikt en dus evt. wil verkopen? :)

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry, V&A doen we op va.tweakers.net. Verder zou ik inderdaad eerst eens je electronicaboer vragen en anders eens kijken of een computerzaak toevallig nog zo'n plugje heeft liggen, maar daar had je zelf ook wel op kunnen komen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.