Toon posts:

Tweakdsl hoe verder ?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een abbonoment bij tweakdsl waar alles niet zo lekker meer gaat.

De reden dat ik hier post is dat ik in het verleden nog wel eens mensen van tweakdsl hier langs zag komen (kan zijn dat dat nog zo is maar ik bezoek het forum niet meer zo vaak).

Mijn probleem met tweakdsl is dat ik al sinds ongeveer September bezig ben met een ander/goedkoper abonoment te regelen ( ff ter verduidelijking ik ben al een geruime tijd lid en ben niet meer gebonden aan 1 jaar lid te zijn).

Het abonoment dat ik heb is Tweakdsl Ultra dit kost mij 69,95€ de maand.

Nu heeft tweakdsl alleen ADSL2 gelanceerd een geruime tijd geleden voor 39,59€ per maand , dus :
Sneller en goedkoper.

Dit sprak mij dus wel aan en ben toen ongeveer in september gaan bellen om dit te bestellen.
De 1e keer dat ik belde kreeg ik een vriendelijke meneer aan de lijn die bevestigde dat tweakdsl ADSL 2 inderdaad sneller en goedkoper zou zijn en dat het op mijn adres leverbaar was.
Nou dat sprak mij dus wel aan (wie niet?) dus ik vroeg deze man om mij een formulier op te sturen om het te kunnen bestellen( via de telefoon kon niet, begrijpelijk natuurlijk), de afspraak was dat deze meneer dat zou doen.
Na een tijdje niks ontvangen te hebben heb ik 2 mails mails gestuurd om te vragen om een formulier toe gestuurd te krijgen. Ook hier heb ik nooit antwoord op gehad.
Dus heb ik wederom telefonisch contact met tweakdsl opgenomen over dit formulier, nu kreeg ik een iets minder vriendelijke dame aan de lijn die melde dat ik het zelf moest downloaden en uitprinten, toen ik haar vertelde dat het opgestuurd zou worden werdt daar geen gehoor aan gegeven. Tevens heb ik gevraagd of het toch niet opgestuurd kon worden want ik nog mijn familie is in het bezit van een printer. De dame melde mij hierop dat als ik graag iets wou ik er maar moeite voor moest doen, ze gaf als voorbeeld dat ik het kon downloaden en uit kon printen in een internetcafe en dan kon opsturen.

Na dit gesprek heb ik een tijdje geen contact meer genomen met tweakdsl tot ongeveer midden November(ik hoefde het allemaal niet meer als het zo moest gaan), toen besloot ik toch dat ik het belachelijk vond om 30€ meer te betalen voor iets wat zelfs slechter is. Ik heb toen weer contact opgenomen met tweakdsl om te vragen welk formulier ik moest downloaden ( er was een geruime keuze met namen die mij niks zeiden). Na telefonisch geholpen te zijn heb ik het betreffende formulier uit laten printen door een collega en heb ik het ingevuld en opgestuurd.

Na een tijdje geen ontvangst bevestiging of ook maar iets gehoord te hebben heb ik weer contact opgenomen met Tweakdsl en het bleek dat ze het formulier nooit ontvangen hebben.
Na even sputteren besloot ik om het nog maar eens te gaan downloaden en weer op te sturen nadat het weer geprint moest worden, toen ik aan de dame die ik op dat moment vroeg welk formulier wij moesten downloaden ( wij zagen het oude formulier niet meer in de lijst staan). melde de mevrouw dat ADSL2 op ons adres niet leverbaar was, na mijn ongenoegen geuit te hebben over dit alles heb ik het gesprek beeindigd. Even later werdt ik teruggebeld door de heer Rida die mijn verhaal heeft gehoord en mij een special aanbieding wou aanbieden aangezien het zo'n vervelden situatie was geworden.
Wat bleek nu degene die de centrale zou klaar maken voor ADSL2 had besloten dat mijn wijk toch maar uitgesteld moest worden tot een datum die nog onbekend is ( waarschijnlijk ook de reden dat ik nooit antwoord kreeg).

Maar de aanbieding: De heer Rida had een prachtige aanbieding voor ons, waar ik alleen wel een vreemd gevoel bij kreeg. Wij kregen een URL adres waar wij heen konden gaan (tweakdsl/hcc en dan nog iets) en dan konden we met een gekregen code daar ADSL1 voor MAAR 24,95€ per maand krijgen. Dit was een aanbieding voor alle bezoekers van de HCC die tweakdsl daar bezochten.
Nu is dit wel een beetje vreem in mijn ogen dat leden die al een geruime tijd lid zijn (meer dan 2 jaar) 70 euro moeten betalen en nieuwe leden maar 25 euro. Dit is per maand 45euro !!!
per jaar : 540 euro !!! verschil.
Maar goed ik dacht laat ik het niet voor me zelf verpesten en blij zijn dat ik dan wel niet sneller ga wel goedkoper uit ben per maand ( wat ik ook in eerste instantie wou).

Op de vraag of we het telefonish of via internet konden bestellen weten we al het antwoord al, ook deze keer : uitprinten en opsturen.
Om onzelf dit keer in te dekken vroegen we of we het ook konden faxxen, dat was gelukkig mogenlijk dus hebben we het ingevulde forumlier 2 x gefaxt MET een begeleidend schrijven wat aangaf dat de heer Rida ons deze aanbieding ter uitzondering aanbood.

Nu denk je eind goed al goed niet dus ! deze mail ontving ik op 6-12-2005
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goedendag,

We zijn druk aan het proberen om ADSL bij u te leveren.
Echter het volgende. Er is een blokkering door een vorige provider.

Weet u wanneer deze gaat vrijgeven ?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wederom dus weer contact opgenomen weer alles uitgelegd en na een tijdje begreep iedereen elkaar en zou alles opgelost worden.

2 dagen later heb ik een voicemail bericht met de melding dat de aanbieding niet voor mij geldt en dat ik die niet kan krijgen en dat ik maar een tijdje moet wachten tot de aanbiedingen voor de bestaande klanten komen (dus alle nieuwe klanten krijgen al een geruime tijd 45 euro !! korting per maand terwijl de bestaande klanten kunnen wachten).

Na terugegebeld te hebben beloofde mevrouw Eleanora ( ik twijfel of ik het goed spel) diezelfde dag nog (Donderdag de 8e) terug te bellen. Ik ben Donderdag nog Vrijdag niet gebeld. Op Maandag besloot ik uit mijn Nachtdienst eens wakker te blijven en alles op die dag recht te gaan zetten, na lang wachten kreeg ik weer mevr. Eleanora aan de lijn die mij helemaal vergeten was , ze beloofde me die dag absoluut voor 5 uur te bellen ( ze kon geen chef bereiken). Om 16.45 heb ik deze mevr gebeld voor het geval ik weer vergeten was, de mevrouw melde mij die dag dat ALLES geregeld zou worden en ik inderdaad als uitzondering de goedkope HCC korting zou krijgen , niet in snelheid achteruit zou gaan en geen veranderingen/downtime zou ondervinden ( zoals al veel vaker eerder beloofd is). Nu is het 28-12-2005 en wederom krijg ik de mooie rekening van :
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
subtotaal: 58.78
B.T.W.: 11.17
____________+
Totaal: 69.95

Het bedrag van deze factuur zal middels automatische incasso van uw rekening worden afgeschreven.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tevens ontvang ik :
Doe-Het-Zelf 0.00

Gratis setupkosten 0.00

____________+
subtotaal: 0.00
B.T.W.: 0.00
____________+
Totaal: 0.00

Dit alles zonder enige duidelijkheid of beschrijving waarom ik nog steeds 45euro meer betaal en al sinds September aan het lijntje gehouden wordt.

Nog even dit :
Alle keren dat ik gebeld heb heb ik gevraagd om een chef , alle keren was dit niet mogelijk en kon ik alles opnieuw uitleggen.

Wat ik met deze post probeer te bereiken is : Uit te vinden of meer mensen zo door tweakdsl behandeld worden en mischien dat net als lang geleden tweakdsl personeel mijn topic bezoekt en mij dan hier kan antwoorden.

ps: Toen ik lid werdt bij tweakdsl was ik uiterst tevreden over de service/product , tegenwoordig is het allebij erg verslechterd.

MVG,
Johan Vogel.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
• Het is geen mail bedoeling hier (groeten aan einde).
• Het centrale/algemene TweakDSL topic staat niet meer dan 10 topics van deze nieuwe af. Kan daar prima in om het allemaal netjes/centraal te houden.
• Het is niet de bedoeling op GoT dat iedereen bedrijfsmatige (dus ook mbt abonnementen) bespreekt op GoT in een nieuw Topic. (zelfde geldt voor 'welke isp kan ik beste nemen' topics).

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.