Toon posts:

Gapi 1.2 hoe krijg ik dit op mijn mobiel ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Gapi 1.2 programa(driver) gedownload van de microsoft site en keurig op me pc gedownload. Maar als ik hem aanklik (gapi12.exe) op me pc gaat hij het niet instaleren op me mobile telefoon maar start hij het zip programa op om het bestand uit te pakken :S. Hoort dat zo en zo ja hoe krijg ik het dan goed op me mobilie(motorola mpx220) alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

En staat er een readme op je pc als hij het uitgepakt heeft?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• weltie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik zou hem gewoon uitpakken en kijken of je .exe bestand ziet en dit eens aanklikken.

Verwijderd

Topicstarter
er staat idd een tekst bestand maar daar word ik niet veel wijzer van en als ik hem uitgepakt heb kan ik geen .exe vinden :'(

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-02 22:38
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:53:
Ik heb de Gapi 1.2 programa(driver) gedownload van de microsoft site en keurig op me pc gedownload. Maar als ik hem aanklik (gapi12.exe) op me pc gaat hij het niet instaleren op me mobile telefoon maar start hij het zip programa op om het bestand uit te pakken :S. Hoort dat zo en zo ja hoe krijg ik het dan goed op me mobilie(motorola mpx220) alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_
Dit gaat je niet lukken.
"Pocket PC GAPI 1.2 Brief Description
GAPI is a Game API that is distributed in the Pocket PC SDK. GAPI 1.2 is a bugfix point release that should be used by everyone developing games for the Pocket PC." This download is intended for the Windows Powered Pocket PC only.

Het is dus voor Pocket PC's en daarnaast uberhaupt niet de bedoeling om deze op je phone te runnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Jerome! op 28-12-2005 23:05 ]

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-02 22:14

MrDrako

nep ict'er

Jerome! schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:04:
[...]

Dit gaat je niet lukken.
"Pocket PC GAPI 1.2 Brief Description
GAPI is a Game API that is distributed in the Pocket PC SDK. GAPI 1.2 is a bugfix point release that should be used by everyone developing games for the Pocket PC." This download is intended for the Windows Powered Pocket PC only.

Het is dus voor Pocket PC's en daarnaast uberhaupt niet de bedoeling om deze op je phone te runnen.
Die motorola draait als het goed is windows mobile, dus het zou kunnen werken.
Maar is er niet een eerdere versie beschikbaar ergens? misschien dat daar een duidelijkere handleiding of exe bij zit.

[ Voor 9% gewijzigd door MrDrako op 29-12-2005 13:35 ]

Pagina: 1