Toon posts:

[MSN] hoe kan ik hier een backup van maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik windows opnieuw moet installeren, dan raak ik ook alle emoticons, winks,...ect. kwijt.

Hoe kan ik daar een backup van maken?

Gr, T-Bone

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 21:36 . Reden: tik fout ]

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Beetje eigen initiatief kan geen kwaad:

Klik

De meesten zijn zelfs gratis. Pick your favorite! :)

[ Voor 20% gewijzigd door max op 28-12-2005 23:33 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• frederikske
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb zelf nog nooit uitgeprobeerd, want die winks en smilies kunne me geen r*k schelen, maar een google search leverde me dit op:

http://www.baisoft.it/msnbackup_english.asp
http://messengerbackup.troyphillips.com/messengerbackup.html

Misschien is dit iets voor jou?
(Laat even weten welke voor jou goed werkte, hebben de andere mensen er ook nog iets aan...)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Die van Baisoft, heb ik een keertje gebruikt. Werkte wel goed vond ik persoonlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
max schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:33:
Beetje eigen initiatief kan geen kwaad:
Ja, je heb helemaal gelijk. Ik had nog niet gegoogled alleen maar bezig geweest om de local settings te kopieren, maar dat lukte dus niet vandaar.
frederikske schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:37:
Heb zelf nog nooit uitgeprobeerd, want die winks en smilies kunne me geen r*k schelen.

Misschien is dit iets voor jou?
(Laat even weten welke voor jou goed werkte, hebben de andere mensen er ook nog iets aan...)
Ja, mij kan het dus ook niet schelen, maar je heb nog wel eens een vrouw die dat wel erg leuk vindt en die dan erg boos is als alles weer weg is en ze weer opnieuw moet gaan zoeken naar die smilies.

Ik zal het gaan proberen en dan post ik hier wel hoe en welke het beste werkt. alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb ze beide gedownload en getest.

Baisoft: heel makkelijk, en goed te gebruiken.
Messenger Backup: iets minder makkelijk, voordeel van deze is dat je hem ook kan gebruiken voor icq, yahoo, aim en trillian.

Ik ga voor Baisoft. Mijn vrouw gebruikt tot op heden alleen nog maar msn en dat zal ook wel zo blijven.
Pagina: 1