Toon posts:

Na reinstall XP lage fps

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik heb net XP opnieuw geinstalleerd, een versie die is ontdaan van allerlei shit waardoor hij zeer klein is, nu heb ik norton 2006, forceware 79.xx drivers en steam met Cs:s en HL2 en krijg ik echt zeer lage fps tijdens t gamen, ik begrijp dr niets van, mn systeem is,
athlon 3000 @2200
geforce6600GT @core600 mem1,1ghz
1GB ram
asus K8N-e
voor de reinstall haalde ik op de native res. van mn lcd scherm gewoon steady rond de 60 fps met alles behalve AA op high, en nu zelfs op lagere res. niet. Kan het misschen komen door de 64bit uypdate van steam? of vergeet ik iets essentieels? wie helpt mij?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Heb je wel je moederbord drivers geinstalleerd? :P

Verwijderd

De 64bit engine van halflife word natuurlijk alleen maar gestart als je een 64bit CPU heb (duh :P) dus daar zal het niet aan liggen.

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
waarschijnlijk overbodig maar heb je ook de chipset drivers en directx versie goed geinstalleerd.
als ik bij een herinstall bijvoorbeeld niet bij ieder onderdeel van mn chipset herstart krijg ik ook van zulke vage problemen.

Verwijderd

Topicstarter
heb directx9.0c en de chipset drivers gewoon van mn mobo cdtje.. ik begrijp echt niet waarom hij nu zo schraal draait..

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Scant u norton 2006 ondertussen iets (misschien tijdens het spelen doordat bepaalde files aangepast worden.....) tis maar een idee :/

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
misschien slim om een nieuwere chipset driver te proberen.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Verwijderd

Topicstarter
ben nu de latest chipset drivers aant downen van de asus site, duurt dus nog wel ff..
heb ook ff 3dmarks2k3, gedraait 9000 puntjes, voorheen kwam ik rond de 10000 maar dat ligt misschien OC settings..

Verwijderd

De laatste chipset driver kun je beter van de nvidia site downloaden.

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Deze zijn meestal nieuwer/

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 12:18 ]

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12 17:39
en laatste forceware drivers :P
daar hadden ze de performance een beetje verbeterd volgens mij :P

Verwijderd

Topicstarter
die chipset drivers van de nvidia site hebben geholpen. ik heb weer prima fps, thx 4 de tip :)
Pagina: 1