[hotmail] kan niet meer inloggen in mijn inbox

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 20:16
dit lukt me niet zowel via IE als via Outlook express. op de andere pc op ons netwerk, kan dat wel gewoon. Daar kan ik zowel via OE als is IE mn mail checken van hotmail...
kan iemand mij vertellen waar dat aan kan liggen?

• epoman
  • Niet online
Wat heb je precies geprobeerd? Werkt internet überhaupt op die andere pc?

• DeRooney
op die andere pc werkt alles gewoon. op deze pc ook, daar kan ik alles op doen mbt internet, iedere site opent gewoon, alleen hotmail wil nu niet meer.
Onlangs is er hier versatel adsl family gekomen icm telefonie en voetbal. toen hebben ze het modem etc omgewisseld. de instellingen op de pc zijn niet veranderd. ook niet op de pc waar hotmail het wel doet, daar is niks aan gebeurt. maar om de een of andere reden kan ik op de andere pc wel hotmail openen, en op deze niet.

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-02 22:10

riffey#4

aka Beever#4

Kun je de site niet openen, of krijg je een fout wanneer je inlogt?
Kun je www.hotmail.com wel pingen? Werkt browsen naar http://212.162.1.124 wel?

[ Voor 3% gewijzigd door riffey#4 op 28-12-2005 22:07 ]

• DeRooney
de site van hotmail zelf openen lukt. pingen naar hotmail.com lukt ook. als ik in wil loggen gaat het fout.. dan krijg ik een melding met "kan de server niet vinden"...

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Probeer eens dit in internet explorer:

Start IE op;
ga naar extra -> internet-opties
klik op cookies verwijderen en op bestanden verwijderen

probeer dan nog eens in te loggen.

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Je kan heel je Internet Explorer resetten met www.hitmanpro.nl/iefix.exe

• DeRooney
cookies e.d. heb ik al gewist. die ie fix is alleen voor win xp... ik gebruik win2000pro (had het er even bij moeten zetten, sorry).

nog meer suggesties? waar zou het probleem kunnen zitten?

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:07
De beste manier lijkt me om Opera of FireFox te gebruiken :)

Maar waneer je toch IE wilt gebruiken, kijk eens bij extra -> internet opties -> beveilliging en dan bij websites met een bekerte internet toegang, of hij niet bij de websites staat die een beperkte toegang hebben.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Kan je nog wel inloggen op andere secure sites (bijv. je bank)? Kloppen je datum, tijd en tijdzone? Kan het zijn dat een firewall of virusscanner je verbinding tegenhoudt (zet ze eens uit)?

Zo scherp als een voetbal!

• DeRooney
het probleem bleek de verlopen proefperiode van sygate personal firewall te zijn. Deze blokkeerde blijkbaar sindsdien hotmail ofzo...
maar nu zoek ik een alternatief voor sygate. Deze was volgens mij wel redelijk goed, belangrijk ook is dat mijn systeem niet al te snel is... 256 geheugen, amd k6-2 500. zoek dus een redelijke maar lichte firewall voor op een win200pro systeem

edit: nu sygate geregistreerd is, blocked ie hem ook nog steeds... nu nog kijken waarom en hoe ik dat aan kan zetten.. (hulp is altijd welkom)

gefixed mbv een ander forum...

voor degene met hetzelfde probleem: hier: http://forums.sygate.com/...ead.php?s=&threadid=12518 staat uitgelegd hoe je het kunt verhelpen.

[ Voor 33% gewijzigd door DeRooney op 30-12-2005 21:07 ]

Pagina: 1