Is het mogelijk om de properties van een klasse op te halen waarbij de klasse via een soort controller via een aparte assembly opgehaald wordt om in een propertygrid weer te geven?
Mijn structuur is dus als volgt
assembly met de klassen (waarbij de juiste attributen enzo gezet zijn voor een propertygrid)
|
|
v
assembly met 'controller' welke een referentie naar de klasse bijhoudt
|
|
v
assembly die de controller instantieert en de GUI (met propertygrid) beheerd.
Ik krijg de propertygrid werkend, als alle klassen in 1 assembly staan, maar zodra ik ze splits over meerdere assemblies dan blijft mijn propertygrid leeg.
Als ik door de code heen stap, dan 'lijkt' het erop dat de juiste zaken aangeroepen en uitgevoerd worden, maar de grid blijft leeg.
Ik heb een tijdje zitten googlen en op msdn zitten snuffelen, maar wellicht zoek ik verkeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Termen die ik o.a. gebruikt heb zijn: "C# PropertyGrid reflected assembly", ".NET PropertyGrid reflected assembly", "C# PropertyGrid assembly reference".
Is er een .NET/C# goeroe die weet hoe dit wel kan?
Mijn structuur is dus als volgt
assembly met de klassen (waarbij de juiste attributen enzo gezet zijn voor een propertygrid)
|
|
v
assembly met 'controller' welke een referentie naar de klasse bijhoudt
|
|
v
assembly die de controller instantieert en de GUI (met propertygrid) beheerd.
Ik krijg de propertygrid werkend, als alle klassen in 1 assembly staan, maar zodra ik ze splits over meerdere assemblies dan blijft mijn propertygrid leeg.
Als ik door de code heen stap, dan 'lijkt' het erop dat de juiste zaken aangeroepen en uitgevoerd worden, maar de grid blijft leeg.
Ik heb een tijdje zitten googlen en op msdn zitten snuffelen, maar wellicht zoek ik verkeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Termen die ik o.a. gebruikt heb zijn: "C# PropertyGrid reflected assembly", ".NET PropertyGrid reflected assembly", "C# PropertyGrid assembly reference".
Is er een .NET/C# goeroe die weet hoe dit wel kan?