ik wil voor mijn vriedin dr laptop een usb hub regelen. alleen nu weet ik niet of ik een powered nodig heb of een unpowered. ze heeft 500 ma beschikbaar per poort. op die ene poort komen dan een usb muisje. een usb webcam en (af en toe) een usb stick). kan die 500 ma dat aan of is 500 ma te weinig hiervoor?
500 mA is de standaard stroomsterkte die geleverd wordt door de USB-poort. Ik zou sowieso eigenlijk eentje met eigen adapter nemen, weet je ook zeker dat in de toekomst dit geen probleem kan worden, wanneer je toevallig nog een wlan, Bluetooth, memorystick oid erin duwt
Waarom? Omdat het kan!!
wlan zit al op de andere usb poort... die komt er niet meer bij... t gaat nu even puur om die apparaten, verwacht niet in de nabije toekomst nog meer usb apparaten aan te schaffen
Die muis trek niet zoveel, die webcam kan afhankelijk van het type wel wat nodig hebben. Je stickie is vrijwel te verwaarlozen. Waarom ga je niet voor powered? Je kan de adapter altijd nog eraf laten
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ik zou ook een powered hubje nemen, aangezien sommige laptops wat problemen hebben om het volle USB vermogen van 500mW per poort te geven (USB HD's die het op notebooks niet doen en op desktops wel).
Hier stond een dode link.
Verwijderd
Ik heb een usb hub met adapter, maar hij werkt ook prima zonder adapter. Geen idee of dat normaal gedrag is, maar 't is wel makkelijk. 't is iig deze.
Dat is normaal jaVerwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:15:
Ik heb een usb hub met adapter, maar hij werkt ook prima zonder adapter. Geen idee of dat normaal gedrag is, maar 't is wel makkelijk. 't is iig deze.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Pagina: 1