Toon posts:

[XP] Krijg bestand niet verwijderd *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bestand gedownload waarmee je dan een demo van een spelletje kon downloaden. Maar op een of andere manier krijg ik het niet verwijderd. Ook niet in de veilige modus. Het bestand heet; AirportTycoon3Setup-dm.exe.

Bij voorbaat dank

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Moet je je torrent-prog. afsluiten. Is eigenlijk niet zo netjes, want je deelt het bestand dan niet meer...

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
Hoezo kun je hem niet verwijderen? Staat er nog iets bij waarom het niet lukt?
Bijv.
'The source or destination file may be in use'

[ Voor 27% gewijzigd door Startups op 28-12-2005 19:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen torrent programma, alleen een simpel internet dingetje ofzo. Er staat het volgende; Kan AirportTycoon3setup-dm niet verwijderen. Het is door iemand anders of door een programma in gebruik.

Sluit alle programma's die in het bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw.

• TomT
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Met Unlocker eventueel toch weg te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Unlocker?

• TomT
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Google voor "unlocker". Gratis software om bestanden die je niet kunt weggooien te ontgrendelen en dan toch weg te kunnen gooien......(wowi was iets sneller met z'n reactie)

[ Voor 19% gewijzigd door TomT op 28-12-2005 19:47 ]

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Da's dan toch wel erg hardnekkig.... volgens mij word het bestand dan toch op de een of andere manier gedeeld. mag ik vragen van welke site je dat bestand gedownd hebt ? niet erg tof als je het mij vraagt.

Ik zou ook maar eens ad-aware en spybot en de hele reutemeteut maar eens draaien !

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 09:47

pasta

Ondertitel

[rml][ XP] verwijderen lukt niet[/rml] en bestanden verwijderen gaan ook over dit onderwerp, vooral December in "bestanden verwijderen" biedt een handige tutorial, en Padvinder in "bestanden verwijderen" biedt een handige link om te kijken welk programma het bestand gebruikt. :)

Daarnaast gaan ook nog [rml][ XP] krijg een bestand niet verwijderd[/rml] en [rml][ WINXP?] Bestand kan niet verwijderd worden..[/rml] nog hierover, waarvan de laatste de meest actuele is. ;) Dit kwam ik overigens allemaal tegen op een search je topic-titel, hoewel ik een kleine spelfout eruit haalde (verwijderd hoort in deze context met een d op het einde geschreven te worden ;)).

Hoe dan ook, als je het zelf gedownload hebt (je hebt er zelf toestemming voor gegeven) lijkt me het heel sterk dat het malware gerelateerd is, vooral als het gewoon de demo van een spel is. Probeer dus eens de tips die daar genoemd worden, dan pas ik je titel alvast even iets aan, en move ik het naar Windows Operating Systems, waar zoiets meer thuis hoort. :) Welk OS gebruik je overigens?

Waar had je eigenlijk zelf al naar gezocht? Het lijkt me sterk dat je niets kon vinden, vooral omdat ik al 4 relevante threads uit de search kon trekken. ;) We verwachten namelijk op GoT dat je ook zoekt voor je een topic opent, zie daarvoor nog Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden. :)

offtopic:
Nog welkom op GoT. :w

Signature

Verwijderd

Topicstarter
http://www.terragame.com/airport_tycoon_3.html , van deze site komt het. Had op download airport tycoon 3 geklikt.

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt :) Bedankt voor al jullie snelle reacties!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 09:47

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:32:
Het is gelukt :) Bedankt voor al jullie snelle reacties!
Wat was de uiteindelijke oplossing? Dat is altijd altijd handig voor de search. ;)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Met dat unlocker, hij kon er niks in vinden maar wel verwijderen. Op het begin deed hij het niet. Toen kon ik kiezen of hij het bij het opstarten nog een keer probeerde. Denk dat het programma toen nog niet in gebruik was door iets anders. Daardoor is het uiteindelijk verwijderd :).

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat een goed programma zeg. Op mijn pc stonden nog een paar bestanden van een oud profiel, welke niet verwijderd konden worden. Als ik dat probeerde, vertelde XP dat hij de bestanden niet kon vinden (het waren van die rare tekens), met dit programma kreeg ik het er gelijk vanaf. Ik had eerder "delcrap" geprobeerd, daarmee lukte het niet.

[ Voor 3% gewijzigd door saviour op 29-12-2005 22:11 ]

Pagina: 1