Cordless Desktop EX110 laat pc hangen

Pagina: 1
Acties:

• weltie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03-2024
Het probleem is het volgende:

Ik heb vanmiddag een Cordless Desktop EX110 van logitech aangeschaft. Als ik de muis en het keyboard alletwee aansluit op de ps2 poorten dan kan ik of de muis of het keyboard gebruiken. Als ik dus eerst de muis probeer en daarna het keyboard dan hangt de pc. Het vreemde is dat het keyboard het wil in de BIOS of DOS doet. Ik heb het setje op de andere pc geprobeerd en daar werkt het wel goed. En als ik van die andere pc het toetsenbord en muis probeer werkt het wel op mijn pc.

Mijn pc gegevens zijn:

AMD 2000+
Asus Mobo
512MB geheugen
Windows XP Pro SP2

In de search kom ik wel diverse soortgelijke problemen tegen, maar toch anders. En met Google kom ik er ook niet uit. Wat ik erbij moet zeggen, ik had eerst een ander toetsenbord en muis en die waren aangesloten via usb. Maar ik wil het nu weer gewoon via de ps2 poorten aansluiten.

• weltie
Ik ben met het setje teruggegaan naar de winkel, heb een andersetje gekregen. En hij doet nu wel. Dus probleem opgelost. :)

• weltie
:( toch niet

Ik had hem op een andere pc getest en deed hij het wel, maar op mijn eigen pc niet? Ik heb toen ik mijn pc had geformatteerd een usb muis en een usb toetsenbord gebruikt. Maar als ik nu dit setje op mijn ps2 poorten aansluit, dan hangt mijn cursor weer. Zou het aan een instelling in het register kunnen zitten?

Verwijderd

Ik heb dit setje voor de kerst gekregen. Heb er geen problemen mee gehad. Update ff alles wat je kan updaten. Bios en download laatste software ff van logitech.

• weltie
BIOS updaten ligt het niet aan. Onder BIOS en DOS doet ie het perfect, maar alleen onder windows werkt het niet goed. Ik heb ook al de drivers van op de cd geinstalleerd maar ook geen vooruitgang.

Verwijderd

Helpt het niet als je de standaard windows-drivers gebruikt, dwz
- muis: PS/2 compatibele muis
- tobo: standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord

Bij mij bleef gewoon de muis hangen na het opstarten, ik kon ze niet bewegen.
Door de standaarddrivers te installeren was het probleem opgelost, je kan dan juist niet het batterijniveau uitlezen.

Thijs.
Pagina: 1