You don't have to know how the computer works, just how to work the computer.
Is dit jouw reactie?
Yep.
Zomaar een vraag, maar op welk reactieniveau lees jij je reacties? Indien je dat op +4 instelt zul je ook nooit je eigen dingetjes zien, die staan op +1 of +2......
-1. Altijd. Maar een wedervraag, in het linkje van Harm staat mijn bericht, maar kan jij hem dan wel zien in het originele topic? Net ingesteld op -1 en op beide paginas geen bericht van mij te zien. Ook een andere Tweaker ziet mijn post niet.Ecteinascidin schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:17:
Zomaar een vraag, maar op welk reactieniveau lees jij je reacties? Indien je dat op +4 instelt zul je ook nooit je eigen dingetjes zien, die staan op +1 of +2......
Mijn reactieniveau staat ingesteld op -1 en ik zie je reactie gewoon op de eerste pagina.
Ga eens naar nieuws: Nieuwe Mercedes S-klasse met lcd-dashboard en doe CTRL+F 'thomvis' ?
Ga eens naar nieuws: Nieuwe Mercedes S-klasse met lcd-dashboard en doe CTRL+F 'thomvis' ?
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Been there done that.Yoeri schreef op donderdag 29 december 2005 @ 10:04:
Mijn reactieniveau staat ingesteld op -1 en ik zie je reactie gewoon op de eerste pagina.
Als ik de nesting uitschakel naar plat krijg ik de reactie wel te zien, kom ik nu net achter.
De nesting staat bij mij gewoon genest dus dat is het niet.
Al een CTRL+F5 gedaan of zo
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Staat de reactie niet toevallig op een volgende pagina bij jou? Met 149 reacties zou dat namelijk best eens kunnen.
Yep.Yoeri schreef op donderdag 29 december 2005 @ 10:23:
De nesting staat bij mij gewoon genest dus dat is het niet.
Harm schreef op donderdag 29 december 2005 @ 10:24:
Staat de reactie niet toevallig op een volgende pagina bij jou? Met 149 reacties zou dat namelijk best eens kunnen.
Nee dus.ThomVis schreef op donderdag 29 december 2005 @ 10:00:
Net ingesteld op -1 en op beide paginas geen bericht van mij te zien.
Er zijn inmiddels drie pagina's in het topic en hij staat op de laatste. Kijk anders eens met reacties op niveau 2 ingesteld.
Signatures zijn voor boomers.
Ik heb jou, Thomvis, net even geimpersonatet op de frontpage en daardoor als jou op de frontpage rondgesurft. Als ik dan door die thread wandel, zie ik onderaan de derde pagina jouw reactie staan. Kan jij daar eens kijken?
Affirmative.Harm schreef op donderdag 29 december 2005 @ 10:39:
Ik heb jou, Thomvis, net even geimpersonatet op de frontpage en daardoor als jou op de frontpage rondgesurft. Als ik dan door die thread wandel, zie ik onderaan de derde pagina jouw reactie staan. Kan jij daar eens kijken?
Gelijk de reacties per pagina op 200 gezet.
* ThomVis gaat zijn oudere reacties nakijken of die ook terug te vinden zijn. En hoop zich niet voor paal gezet te hebben met een pagina wisselen ;- )
Pagina: 1