Ik heb sinds kort digitale tv van KPN en ben tot nu toe tevreden. Echter het instellen van de video om iets op te nemen vind ik nog iets te omslachtig. Nu had ik het idee om de antenne te splitsen, en de ene kabel in de twin tuner te duwen en de andere in de kabel-in aanlsuiting op de video. Echter zodra ik de kabel in de video wil duwen, houdt het lichtje van de antenne op met branden.. dat wil dus niet echt werken. Wat ik dus gewoon wil is alle kanalen analoog op de video recorder ontvangen zodat ik snel wat kan opnemen of instellen. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe?
Dat is inderdaad nogal ***, zeker als je een moeder hebt die allerlei achtelijke programma's moet opnemen en het zelf niet kan instellen.Onthrax schreef op woensdag 28 december 2005 @ 17:42:
Ik heb sinds kort digitale tv van KPN en ben tot nu toe tevreden. Echter het instellen van de video om iets op te nemen vind ik nog iets te omslachtig.
Nee, ik heb tenminste nog geen oplossing gevonden.Nu had ik het idee om de antenne te splitsen, en de ene kabel in de twin tuner te duwen en de andere in de kabel-in aanlsuiting op de video. Echter zodra ik de kabel in de video wil duwen, houdt het lichtje van de antenne op met branden.. dat wil dus niet echt werken. Wat ik dus gewoon wil is alle kanalen analoog op de video recorder ontvangen zodat ik snel wat kan opnemen of instellen. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe?
En bij mij moet ik de video echt instellen, want gewoon op record drukken zorgt ervoor dat de video een scart signaal uitzend en het Samsung signaal aan de kant drukt.
Daar kan je wel omheen, als je het niet erg vind om analoog op te nemen. Je hebt namelijk een RF-Out op de achterkant van je digitale ontvanger. Als je hier een standaard coax tv kabel induwt en dan op de RF-IN op je video, hoef je niet op te nemen via scart.[b]
Nee, ik heb tenminste nog geen oplossing gevonden.
En bij mij moet ik de video echt instellen, want gewoon op record drukken zorgt ervoor dat de video een scart signaal uitzend en het Samsung signaal aan de kant drukt.
niemand???
[ Voor 11% gewijzigd door Onthrax op 31-12-2005 12:11 ]
Jou truck van de antennekabel splitsen gaat iig niet werken: over die antenne komt een digitaal signaal binnen dat alleen de decoder snapt, dus tenzei je een videorecorder met digitenne decoder hebt (die zeker officiel niet bestaan), gaat dat nooit werken.
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Pagina: 1