[iTunes] Naam kolom is verdwenen*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Topicstarter
ik had ineens toen ik iTunes opstarten dat er kolommen miste, dus ik weer merendeel aangemaakt via het menu. Maar heb album, artiest, bitrate etc allemaal mooi en aardig, maar de naam kolom mist en zie ik ook niet in weergave opties staan?

in de bibliotheek staat wel de naam (titel dus):
Afbeeldingslocatie: http://img279.imageshack.us/img279/8760/bibliowelnaam1zd.th.jpg

en bij mn ipod in het scherm niet? :X
Afbeeldingslocatie: http://img279.imageshack.us/img279/2466/ipodnaamtitelniet9pr.th.jpg

iemand enig idee hoe dat terug te krijgen? heb hem al geprobeert te herstellen (itunes setup) en ook al verwijderd en gereinstallt.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Met je rechtermuisknop klikken op 1 van de namen van de kolommen en dan aanzetten wat je wil hebben :)

De naam balk is volgens mij altijd aanwezig en kun je niet uitschakelen, misschien heb je hem erg klein gemaakt?
offtopic:
zeer hippe muzieksmaak heb je btw :) !

[ Voor 27% gewijzigd door domi235 op 28-12-2005 17:42 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Ik pas even de titel van je topic aan, even ontbreezeren en een duidelijke omschrijving geven. In de faq staat een stukje over het verwijderen van de voorkeuren, heb je dit al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Topicstarter
domi235 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 17:40:
Met je rechtermuisknop klikken op 1 van de namen van de kolommen en dan aanzetten wat je wil hebben :)

offtopic:
zeer hippe muzieksmaak heb je btw :) !
ja dankje :D. ook jou smaak dan? :9

maar ik weet niet waar die naam kolom heen is gegaan? kan hem niet echt meer vinden :'(

@ leon1e: ik heb eens die .pref file geprobeert te deleten maar zie zo gouw niks veranderd. moest alleen in het begin zon schema'tje doorlopen weer, maar nog hetzelfde.

Ik ga zo nog 1keer iTunes herinstalleren om te zien of het nog iets word, jullie horen van me (of jullie moeten natuurlijk al een oplossing weten) :o

EDIT: OPLOSSING GEVONDEN _/-\o_

had op de ipod in ipod control -> itunes de file iTunesdb verwijderd, en er stond een .old versie van in? (oudere ofso? B) ) toen ene verwijderd en die .old gerenamed naar iTunesDB en toen deed hij het weer, alles weer zoals het was. thank god!

[ Voor 36% gewijzigd door blmp op 28-12-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

blmp schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:44:
[...]

ja dankje :D. ook jou smaak dan? :9

maar ik weet niet waar die naam kolom heen is gegaan? kan hem niet echt meer vinden :'(

@ leon1e: ik heb eens die .pref file geprobeert te deleten maar zie zo gouw niks veranderd. moest alleen in het begin zon schema'tje doorlopen weer, maar nog hetzelfde.

Ik ga zo nog 1keer iTunes herinstalleren om te zien of het nog iets word, jullie horen van me (of jullie moeten natuurlijk al een oplossing weten) :o

EDIT: OPLOSSING GEVONDEN _/-\o_

had op de ipod in ipod control -> itunes de file iTunesdb verwijderd, en er stond een .old versie van in? (oudere ofso? B) ) toen ene verwijderd en die .old gerenamed naar iTunesDB en toen deed hij het weer, alles weer zoals het was. thank god!
Had je al gezien dat alle data in het jaar 1978 zijn in je iTunes?

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Topicstarter
Obi schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:43:
[...]

Had je al gezien dat alle data in het jaar 1978 zijn in je iTunes?
neej maar er miste wel paar liedjes, die van afgelopen 1 a 2 weken. Dus die erweer opgezet en toen zat het weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

het was toch 2 brothers on the 4th floor? die hollanders?
Pagina: 1