Toon posts:

tv aan mijn pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn tv op mijn pc aansluite maar ik kan alleen mijn bereau uitbreiden en ik wil mijn beeld clonen.

Ik weet dat dit met de instellingen van mij videokaart kan maar bij mij kan dat niet. Een vriend van mij heeft ook iets willen clonen (is ook gelukt) maar had ook een ati kaart maar andere instellingen.

Ik heb de nieuweste drivers gedowload op ati.com maar de catalyst werkt niet.

Hier heb ik nog een plaatje van mijn geavanceerde instellingen van mijn videokaart.
Afbeeldingslocatie: http://img437.imageshack.us/img437/293/geavanceerd0bh.jpg

Ik heb een ati radeon 9200se.

Weet iemand hier raad mee hoe ik mijn beeld kan clonen??

Bedankt alvast. _/-\o_

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Probeer eens Control Panel !

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zo te zien heb je het ati control panel niet geinstalleerd. Doe dat eerst eens en kijk vervolgens bij de settings die hier staan. Zorg ook dat het aangesloten is voordat je opstart, dat wil soms ook nog wel eens wat uitmaken.

Verwijderd

Doe jezelf een plezier en neem dan de Omega Drivers ipv de Catalysts. Heb je gelijk je Control Panel én wat tweaks erbij :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 16:02 ]

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-08 17:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Welke resolutie draai je op je 'hoofdmonitor'? Want mijn ervaring is dat als die resolutie hoger is dan 1024 x 768 (de resolutie waarop de meeste TV's maximaal kunnen draaien), dat het beeld dan niet gecloned wordt/kan worden.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:00:
Doe jezelf een plezier en neem dan de Omega Drivers ipv de Catalysts. Heb je gelijk je Control Panel én wat tweaks erbij :)
Bedankt voor de tip het werkt.

_/-\o_
Pagina: 1