Toon posts:

Welke CDROM is een perfecte ripper ?

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een CDROM speler die perfect ript.
Hij moet snel en fouloos rippen en ook CD's met krassen redelijk goed kunnen lezen.

Ik heb ook een SONY CRX140E en daar moet hij ook lekker mee samen kunnen werken.

Het mag ook eventueel een DVD speler zijn als die aanmerkelijk beter is.

Thanx

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:28

Mex

Afreey 50x :) :) :) Ik heb hem ook, is geweldig ding, staat in de pricewatch voor 109 piek geloof ik.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Branders hebben over het algemeen VEEL minder moeite met beschadigde CD'S.

Als ik een CD NIET kan lezen met een gewone speler kan me brander 'm bijna altijd nog WEL lezen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Ik heb een Ultraplex 32x en ik heb een gemiddelde RIP speed van 20x en een top van 25x. Als je nu een snellere plextor koopt, denk ik dat je de snelste ripper hebt. Als iedereen ff hier zijn gemiddelde rip-snelheid neerzet, dan kunnen we vergelijken.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• oCe
  • Laatst online: 25-08 06:59

oCe

aka Dookie.

Plextor 40x SCSI CD-ROM. Heeft een PERFECTE DAE op 17 tot 26 speed. Ik rip er alles mee, zonder dat er ook maar 1 bitje omvalt.

PLEXTOR!!!! :)

-I am Jack's wasted life.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Inderdaad, PLEXTOR !!!! :)

Ik heb de Ultraplex 32 en naar m'n UW SCSI Barracuda gaat het echt zeer snel.
Plextor roels :)

• Cyberdeck
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

ik heb diezelfde sony crx140e en ik gebruik afreey 50x, firmware 41 (moet in ieder geval firmware hoger dan 11 zijn) die ript van 16x tot 32x audio zonder 1 foutje!!
Ik ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden en die komt beter uit de test met audio dan de plextor 40x.
kijk maar bij come.to/cdspeed
Ik ken 3 mensen met die plextor, begrijp me niet verkeerd, het is een PRIMA drive, maar die afreey ript toch nog net iets sneller!!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.plextor.be/English/images/products/px40max.jpg

Verwijderd

Ik ozu voor de Afreey 50 of 56 gaan de Plextor 40TSi is ook super maar is duurder en iets slomer en moet SCSI hebben heb je dat al dan de plextor anders de afreey

ThaVInnY

• elemans
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 15:54
Jammer dat die Plextors er zo russisch uit zien...

Verwijderd

Aopen 48 of 52x zijn prima... http://more.at/hardware

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:17
Plextor 40max SCSI!

Rippen zonder extra software, gewoon WAV-bestanden met de Verkenner naar je harde schijf slepen.

Geen geëmmer met Grab of Windac.

Houdoe

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 19:33

Neelon

FOR PONY!!!

Ik heb hem zelf (nog) niet, maar de Teac CD-532S schijnt heel goed te zijn.

---

Neelon Rokk

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik heb in mijn oude PC een Plextor 32 speed zitten en ben daar tevreden over, maar ben nu van dat dure SCSI afgestapt.

Het moet dus een ATAPI worden. Ik heb nu een Philips 48 speed, maar die is in het rippen redelijk maar in data overdracht zeer slecht. Hij haalt dan maximaal 6 speed !!!!
Ik twijfelde tussen de Aopen 52 en de TEAC 540, maar zal daar de Afree 50 ook maar aan toe voegen.

Wie o wie weet mij te overtuigen welke het echt moet worden ?
Pagina: 1