Ik heb mijn computers (een desktop en een laptop, beiden met winxp) in een werkgroep-netwerk hangen. Ik heb hier op mijn pc een paar shares gemaakt, zodat ik bv. op mijn laptop de muziek-map via het netwerk zou kunnen bereiken. Ik heb alles volgens het boekje gedaan, maar toch krijg ik nog een error, die ik niet volledig snap.
Wanneer ik op mijn laptop, die beneden staat, probeer om via de netwerklocaties de muziek-map te browsen krijg ik een popup die zegt "onvoldoende schijfruimte op de server om deze opdracht..." of zoiets. Dit vind ik nogal vreemd, vooral omdat ik op mijn desktop wel nog voldoende schijfruimte heb. (een HD van 250Gb in 6 partities die gemiddeld nog maar 50 % vol staan).
Ik probeerde dan op de desktop zelf de muziekmap te mounten m.b.v. het NET USE commando in DOS. dan krijg ik deze error
Ik heb wat gezocht op GoT, maar voor windows xp vond ik niet meteen een werkende oplossing
Wanneer ik op mijn laptop, die beneden staat, probeer om via de netwerklocaties de muziek-map te browsen krijg ik een popup die zegt "onvoldoende schijfruimte op de server om deze opdracht..." of zoiets. Dit vind ik nogal vreemd, vooral omdat ik op mijn desktop wel nog voldoende schijfruimte heb. (een HD van 250Gb in 6 partities die gemiddeld nog maar 50 % vol staan).
Ik probeerde dan op de desktop zelf de muziekmap te mounten m.b.v. het NET USE commando in DOS. dan krijg ik deze error
Ik snap niet waarom ik deze error krijg, en waarom er gesproken wordt van een server. Ik werk met een werkgroep en niet met een server-client systeem...Systeemfout 1130.
Onvoldoende opslagruimte op de server beschikbaar om deze opdracht te verwerken.
Ik heb wat gezocht op GoT, maar voor windows xp vond ik niet meteen een werkende oplossing