Ok ik heb dus een probleem. Ik heb pas een nieuw systeem bestaande uit een amd64 3500+, Moederbord met Nforce4 chip en een Nvidia GF 6800 GS met 256 mb. Na een mooie format en alles installed te hebben draait alles lekker mooi en snel zoals ik dat graag heb. Maar na mate ik het langer heb krijg ik steeds vaker last van framelag. Waar die in CS:S en WoW eerst volle fps er uit blaasde (60fps door 60hz en 100fps door 100hz respectievelijk) doet hij dat nu niet meer. Althans niet metteen. Ik start wow en sta daar met 10fps, gewoon staan in een omgeving met weinig npc's en mobs. En als ik ga lopen dan zit het toch al gauw op 3-4 fps. Maar na 15 min of zo spelen is alles mooi en draait het als ene trein. Dit is de eerste keer dat ik een PCI-e kaart heb, dus ik weet nog niet zo heel veel van bepaalde instellingen. Ik kreeg een paar boots geleden wel een berichtje toen ik windows kwam dat me gfx kaart te weinig stroom had en of ik de stroomkable er in wilde stoppen. Dus ik reboot en in me bios gekeken maar alles staat op meer dan genoeg volts en toen ik daarna in windows kwam kreeg ik niet die message van nvidia.
Heeft iemand enig idee wat dit is, en belangrijker: hoe los ik dit op? Ik heb namelijk een high end systeem omdat ik zonder probs wil gamen en niet omdat ik -4 fps wil
Edit: harde schijven zijn allebij prima in orde, die heb ik al door en door getest
zelfde voor RAM
Heeft iemand enig idee wat dit is, en belangrijker: hoe los ik dit op? Ik heb namelijk een high end systeem omdat ik zonder probs wil gamen en niet omdat ik -4 fps wil
Edit: harde schijven zijn allebij prima in orde, die heb ik al door en door getest
[ Voor 5% gewijzigd door ye-roon op 28-12-2005 14:34 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383