Asus A8N-SLI

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• ikzagjewel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-03 06:03
Ik wil mijn eigen "game" pc in elkaar zetten. Ik heb al veel gelezen over dit moederbord en kwam tot de ontdekking dat dit wel een goede was.

Mijn vraag alllen is nog, ik moet er een voeding bij hebben. Ik heb al veel gelezen over goede voedingen die stil zijn en niet snel uitvallen etc.
Nou zag ik bij dit moederbord dat die sata ondersteund, nou moet ik dus bij de voeding daar rekening mee gaan houden omdat ik dan ook wel een sata hd neem, alleen waar slaat dit op:
- 4 x SATA 3Gb/s
(bron: http://www.asus.com/produ...model=382&l1=3&l2=15&l3=0)

Nou zat ik te denken aan deze voeding: http://www.zalman.co.kr/e...ct/view.asp?idx=181&code=

Zou deze voeding goed zijn bij mijn moederbord ivm met sli etc, er zit een sata aansluiting aan. En zit deze ook goed met de fans etc.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Welkom op GoT :w

Neem eens een kijkje in Welke voeding heb ik nodig? Deel 14 :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Ik heb deze mobo ook, voeding die ik gebruik is een Tagan 530Watt.
Werkt perfect in combinatie met mijn AMD 3800+, 2GB ram, 4x 300GB sata in raid-0 en een Geforce 7800GT...systeem draait stabiel.
Enige minpunt van dit mobo is de chipset fan, deze is redelijk hoorbaar, maar niet storend.

Suc6 met je aankoop.

• Broodjebram
  • Laatst online: 26-05 21:40
heb een Antec Neopower 480 watt met een Asus AX850PRO draait als een trein :Y)

• ikzagjewel
  • Laatst online: 03-03 06:03
Nou ik heb even gekeken, en ik denk dat ik haast wel goed zit!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De voeding die je nodig hebt hangt af van wat je voor de rest in je pc hebt hangen. Als je er een 7800GTX in SLI wilt hebben draaien met een lading hdd's en andere randapparatuur, heb je een sterkere voeding nodig dan dat je voor een simpeler pc'tje gaat.

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-05 10:59
Ik zou iig een voeding met dubbele PCI-e connector nemen (ik neem aan dat je 2 videokaarten wil gaan gebruiken?). Dat heeft die Zalman nl niet..

Persoonlijk zou ik ook geen gewone Asus A8N-SLI nemen omdat het slechte overclockers zijn, ik zou eerder denken aan een DFI (SLI) moederbordje of A8N32-SLI met bv een Tagan TG530/580-U22, Enermax Liberty 500/620 of Antec TruePower 2.0 EPS 550 Watt. Is allemaal wel ietsie duurder, maar dat zijn onderdelen waar je - vind ik - niet op moet bezuinigen..

Kepi_nl

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem gewoon de specs van de voeding door en de voedingeisen van het moederbord dat wel op de website van de fabrikant te vinden is.

Gebrek aan aantoonbare inzet + zoekertje = dicht dus.

[ Voor 11% gewijzigd door BalusC op 28-12-2005 13:32 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.