Toon posts:

Kan icoon niet vinden:S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik ben pas begonnen met met leren van 3ds max. Nu loop ik wat tutorials door en ik zie dit:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/chdschrauwen/wat%20is%20dit.JPG

Dat icoon kan ik niet vinden, dit zal wel erg noob klinken maar ik heb me helemaal rot gezocht. Waar kan ik hem vinden? of is er een makkelijke snel toets?

Lector

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-04 05:37

alienfruit

the alien you never expected

Waarom begin je niet gewoon in het boek wat erbij zit?

Verwijderd

Topicstarter
daar hou ik niet van

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Sja, het is toch echt de makkelijkste manier om het programma te leren.

Ik ben niet bekend met 3dsmax, maar het zou -denk ik- best kunnen dat je tutorial is gemaakt voor een hele andere versie. Zoek anders eens tutorials voor jouw versie van 3dsmax, als je perse tutorials wilt gebruiken ipv. het boek.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-01 10:09
Volgens mij kan je ook bij dat boek nazoeken waar dat icoontje zit en wat het betekend

Roy2001 denkt dat jij hem niet helemaal Legal heb.

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-04 21:28
Maar wat maakt het uit? Hij vraagt iets, dan hoeven jullie toch niet zo nodig uit te gaan zoeken of hij hem legaal heeft of niet? Vind beetje kinderachtig gedrag dit. @ TS, misschien kun je het beter in de 3D topic vragen, dan heb je denk ik sneller sucses.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-04 05:37

alienfruit

the alien you never expected

Boeit mij niet hoor. Alleen ik vroeg me gewoon af waarom hij niet de handleiding erbij pakt. Ik vind dat namelijk een erg heldere introductie met 3dsmax zo ook de tutorials (zie Help in 3dsmax). Maar goed ik heb geen idee hoe het zit in de nieuwste versie. Maar in 7 was het prima.

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Heaget schreef op woensdag 28 december 2005 @ 13:01:
Maar wat maakt het uit? Hij vraagt iets, dan hoeven jullie toch niet zo nodig uit te gaan zoeken of hij hem legaal heeft of niet? Vind beetje kinderachtig gedrag dit. @ TS, misschien kun je het beter in de 3D topic vragen, dan heb je denk ik sneller sucses.
Ja, maar als TS het boek wel heeft, is dat voor hem wel het startpunt om te zoeken. Pas als hij het boek heeft doorgespit en op andere manieren niks heeft gevonden, kan ie hier eens om hulp gaan vragen.
Slaat natuurlijk nergens op en getuigt van wel erg weinig initiatief.
Pagina: 1