Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen de drang om weer online spellen te gaan spelen omdat ik vakantie heb etc etc
Deze games heb ik vroeger ook gewoon goed gespeed!
Alleen nu installde ik Soldier of Fortune 2(de demo) en wilde dit gezellig met mijn buurjongen gaan spelen
Alleen nu kon hij totaal geen servers vinden dus niet één!, terwijl bij hem dit wel het geval was...
Hij gaf ook geen foutmelding oid hij gaf gewoon geen servers, firewall uit en aan, geen verandering
Nou kan gebeuren dacht ik
Dus ik downloade America's Army, nou me oude account weer opgegraven
Dit keer maar één server, en dan zo'n lousy authorized(voor de kenner) dus geen volwaardige server
Ik begon behoorlijk pissed te raken want aan mijn instellingen lag het ook niet
Dus toen Medal of Honor Allied Assault geinstalled,
De eerste keer dat ik hem opstarte kreeg ik ongeveer 10 servers(niets dus) tot mijn grote ongenoegen kreeg ik hier ook nog eens steeds een server time out
En dan moest ik steeds het spel weer afsluiten en weer opnieuw opstarten, voor er weer srevers tevoorschijn kwamen(waar ik ook niet inkwam)
Maargoed ik ben niet voor een gat te vangen, dus ik bedacht bij mezelf dat MOHAA een update had,
dus ik 1.10 -->1.11 installen maar weer hetzelfde verhaaltje
Kortsamengevat:
Ik kan bij spellen geen servers(verbinding) krijgen/vinden...
Specs:
AMD athlon 2600
160 GB hhd
2x 512 mb
ATI 9250
Hoewel het hier wel niet aan zal liggen omdat ik eerder de spellen ook al kon spelen
In de tussentijd dat ik het spel niet speelde heb ik alleen niewe hdd en meer geheugen gekocht
Ik heb het gevoel dat het aan me internet verbinding ligt of dat er een poort verkeerd staat,
maar zoals jullie kunnen zien kan ik wel gewoon op internet
Ik schijt hier behoorlijk de balen van en hoop dat jullie een oplossing weten
Ik heb sinds een paar dagen de drang om weer online spellen te gaan spelen omdat ik vakantie heb etc etc
Deze games heb ik vroeger ook gewoon goed gespeed!
Alleen nu installde ik Soldier of Fortune 2(de demo) en wilde dit gezellig met mijn buurjongen gaan spelen
Alleen nu kon hij totaal geen servers vinden dus niet één!, terwijl bij hem dit wel het geval was...
Hij gaf ook geen foutmelding oid hij gaf gewoon geen servers, firewall uit en aan, geen verandering
Nou kan gebeuren dacht ik
Dus ik downloade America's Army, nou me oude account weer opgegraven
Dit keer maar één server, en dan zo'n lousy authorized(voor de kenner) dus geen volwaardige server
Ik begon behoorlijk pissed te raken want aan mijn instellingen lag het ook niet
Dus toen Medal of Honor Allied Assault geinstalled,
De eerste keer dat ik hem opstarte kreeg ik ongeveer 10 servers(niets dus) tot mijn grote ongenoegen kreeg ik hier ook nog eens steeds een server time out
En dan moest ik steeds het spel weer afsluiten en weer opnieuw opstarten, voor er weer srevers tevoorschijn kwamen(waar ik ook niet inkwam)
Maargoed ik ben niet voor een gat te vangen, dus ik bedacht bij mezelf dat MOHAA een update had,
dus ik 1.10 -->1.11 installen maar weer hetzelfde verhaaltje
Kortsamengevat:
Ik kan bij spellen geen servers(verbinding) krijgen/vinden...
Specs:
AMD athlon 2600
160 GB hhd
2x 512 mb
ATI 9250
Hoewel het hier wel niet aan zal liggen omdat ik eerder de spellen ook al kon spelen
In de tussentijd dat ik het spel niet speelde heb ik alleen niewe hdd en meer geheugen gekocht
Ik heb het gevoel dat het aan me internet verbinding ligt of dat er een poort verkeerd staat,
maar zoals jullie kunnen zien kan ik wel gewoon op internet
Ik schijt hier behoorlijk de balen van en hoop dat jullie een oplossing weten