Hd trager door vetikale montage?

Pagina: 1
Acties:

• Promy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 21:42
Is de snelheid van een hd (maxtor DM10 200gig) afhankelijk van de montagepositie?
Ik heb namelijk de indruk dat hij trager is door vertikaal, met de aansluitingen naar onder, gemonteerd te zijn.
Testen is hier nogal moelijk, aangezien de hd redelijk moeilijk verwijderbaar is in deze casemod :'(

Heeft er iemand hier ervaring mee?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb mijn hardeschijven eigenlijk in de meest rare posities gehad, maar heb nooit iets gemerkt dat het trager zou zijn of wat dan ook.

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:39

vinnie1908

Appel != peer

Theoretisch gezien zou het een miniem verschil kunnen geven doordat de as belasting iets hoger zou kunnen zijn. Echter is dit praktisch echt niet merkbaar hoor :) Denk eerder dat er andere zaken aan de hand zijn.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

vinnie1908 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:13:
Theoretisch gezien zou het een miniem verschil kunnen geven doordat de as belasting iets hoger zou kunnen zijn.
En wat is de theorie daarachter dan? De schijf gaat minder toeren maken omdat in real-time de asbelasting wordt gemeten en aan de hand daarvan het toerental aangepast wordt? :+

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-02 22:08
Promy schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:07:
Is de snelheid van een hd (maxtor DM10 200gig) afhankelijk van de montagepositie?
Ik heb namelijk de indruk dat hij trager is door vertikaal, met de aansluitingen naar onder, gemonteerd te zijn.
Testen is hier nogal moelijk, aangezien de hd redelijk moeilijk verwijderbaar is in deze casemod :'(

Heeft er iemand hier ervaring mee?
Kan je je pc platleggen ? dan draai je je hdd ook weer he ;)

• beascob
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:06
TS .....HD
code:
1
... de indruk dat hij trager is door vertikaal, met de aansluitingen naar onder, gemonteerd te zijn.

onderbouw het eens met zijn specs? 8)7

gewaarwordingshorizon

Pagina: 1